نسخه چاپی

ارزان‌فروشی در مذاكرات هسته‌ای هرگز!

عکس خبري -ارزان‌فروشي در مذاکرات هسته‌اي هرگز!

رئیس بنیاد تعاون سپاه گفت: نباید در مذاكرات هسته‌ای ارزان‌فروشی كرد. خبرگزاری فارس: نباید در مذاكرات هسته‌ای ارزان‌فروشی كرد

به گزارش خبرگزاری نما؛ پرویز فتاح پیش‌ از ظهر امروز در کنگره بزرگداشت 80 شهید مهندس مازندران که با حضور مسئولان کشوری، استانی و مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد جامع نوشهر برگزار شد اظهار داشت: هر شهید خلق یک مکتب در آفرینش است و شهدا رفتند تا برای ما الگو باشند.
فتاح بابیان اینکه حضرت امام(ره) شهدا را ذخایر و قدرت انقلاب ما دانستند افزود: استکبار جهانی ذخایر و قدرت خود را در تشکیلات نظامی می‌بیند و به آن فخر می‌فروشد اما همان‌طوری که امام(ره) فرمودند ذخایر و قدرت واقعی ما شهدا هستند و می‌بینیم که صدام با آن همه پشتوانه نظامی و حمایت‌های غرب از بین رفت.
وی بیان کرد: تمامی موشک‌ها، ناوها و تاسیسات نظامی از بین رفتنی هستند اما شهدا همواره ابدی و جاودان هستند و این قدرتی ماندگار است.
رئیس بنیاد تعاون سپاه اظهار داشت: شهدا با خدا معامله کردند و رفتند و امروز همه در برابر شهدا مسئول هستیم و باید از این ذخیره ارزشمند و بزرگ به درستی استفاده کنیم.
وی عنوان کرد: هر جایی که در حال گم کردن راه خود هستیم باید به شهید نگاه کنیم و در مسیر شهدا باشیم.
وزیر سابق نیرو به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 اشاره کرد و تصریح کرد: این روزها مذاکره‌کنندگان ما نماینده چند صد هزار شهید، امام(ره)، رهبر و ملت ایران هستند و نباید در مذاکره ارزان فروشی شود و باید مراقب بود.
وی افزود: مراتب هر شهید بالاتر از این انرژی هسته‌ای است و عزت قابل خرید و فروش نیست و بنابراین ذکر شهدا برای مذاکره‌کنندگان لازم است.
فتاح به نرمش قهرمانانه که از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان شد پرداخت و ابراز داشت: مرز و خطوط قرمز ما عزت ما است و مذاکره‌کنندگان تا به امروز از خطوط قرمز عبور نکردند چون مقام معظم رهبری مراقب هستند.
وی آمریکا را استاد خیانت کردن برشمرد و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند من به اینها خوشبین نیستم و این نشان می‌دهد رهبر معظم انقلاب دورنما را می‌بینند.
این مسئول با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند من دیپلمات نیستم و یک انقلابی هستم گفت: وقتی چنین رهبری داریم هیچ نگرانی نداریم و باید به حرف مولای خود گوش کنیم.
وی درباره گرامیداشت یاد و نام 80 شهید مهندس مازندران بیان داشت: انقلاب ما نیاز به ایثار و فداکاری دارد امام در کنار همه اینها، مهندس هم می‌خواهد تا کارها مهندسی شده و با حساب و کتاب و با روش‌های علمی و عقل و منطق پیش برود.
فتاح عنوان کرد: به ضرغامی رئیس صدا و سیما گفتم همین‌طوری درباره رزمندگان فیلم نسازید چرا که جنگ، مهندسی بود و حساب و کتاب داشت و کارهای بزرگ و مهندسی شده انجام شد.
رئیس بنیاد تعاون سپاه درباره جبهه سوریه نیز گفت: تمام ثروت عربستان و قطر و امثالهم همراه با سلاح‌های پیشرفته غرب در آنجا دیده می‌شود اما جبهه مقاومت رو به جلو حرکت می‌کند و این به‌خاطر ذکر شهدا است.
وی افزود: در هر جبهه‌ای که خداوند در آن باشد آن جبهه پیروز است و امروز پیروزی در سوریه در حال رخ دادن است.

۱۳۹۲/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...