نسخه چاپی

نقش صداوسیما در مساله طلاق

نایب رئیس كمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آموزه‌های غلط صدا و سیما در مسئله طلاق نقش دارد.

به گزارش نما؛ فرج‌الله عارفی دوشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با بیان اینکه بخشی از مشکلات در افزایش طلاق در زمینه آموزش است،
وی اظهار داشت: ما در دوره گذر از دوره سنتی به دوره مدرن هستیم که فقدان یک نظم جدید سبب می‌شود ازدواج‌هایی که انجام می‌شود، دوام نداشته باشند.
وی افزود: در گذشته شکل شناخت‌ها با امروز متفاوت بود و در برخی جوامع حتی در شهرهای بزرگ در برخی قومیت‌ها زوجین هیچ کاره بودند و در برخی موارد در انتخاب آزاد هستند.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با بیان اینکه ازدواج‌هایی که در یک مدت کوتاه و بدون شناخت شکل می‌گیرند در مدت کوتاه‌تری منجر به طلاق می‌شوند، تصریح کرد: آموزه‌های غلط صدا و سیما در این میان نیز نقش دارد که از طریق این دانشگاه بزرگ رواج پیدا می‌کنند، البته صدا و سیما هدفی را دنبال می‌کند، اما همیشه منجر به تحکیم خانواده نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: آشنایی‌های خیابانی موجب عدم دوام ازدواج می‌شوند و در زندگی می‌بینند که انتظارات ذهنی آنها برآورده نمی‌شود و زمانی که این توقع‌ها از طرف مقابل را با پافشاری دنبال می‌کنند چون پاسخ داده نمی‌شود منجر به طلاق می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان باید در این راستا کار تحقیقاتی انجام دهد.

۱۳۹۲/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...