نسخه چاپی

علی دایی این بار در نقش مامور نجات ظاهرشد!

سرمربی پرسپولیس بار دیگر نقش مامور نجات را برای مدیرعامل باشگاه اجرا خواهد كرد.

به گزارش نما، به نظر می‌رسد بحث کنار رفتن محمد رویانیان از مدیریت باشگاه پرسپولیس، حالا از هر زمان دیگری جدی‌تر شده است.

شب گذشته که به شدت نزدیک به سردار بودیم از جدایی رویانیان و حضور علی پروین به عنوان مدیرعامل سرخپوشان طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد. این در حالی است که وضعیت پرسپولیس در لیگ سیزدهم کاملا روبراه بوده و این تیم دست‌کم از نظر فنی با مشکل خاصی مواجه نیست.

هنوز معلوم نیست انتشار این شایعه در شرایط کنونی به خاطر جلب توجهات عمومی به سمت رویانیان است و یا واقعا از یک تغییر قریب‌الوقوع در مجموعه پرسپولیس حکایت دارد.

با این حال ماهیت این اتفاق هر چه باشد، به زودی باید منتظر مصاحبه‌های آتشین علی دایی بود. سرمربی سرخپوشان پیش از این بارها اعلام کرده تنها در کنار رویانیان حاضر است برای پرسپولیس کار کند و اگر مدیرعامل قرمزها کنار برود، او نیز راه خروج را در پیش خواهد گرفت.

در نیم‌فصل اول نیز بعد از آنکه رویانیان تا مرز برکناری و تسلیم کردن صندلی‌اش به کامبوزیا پیش رفت، این علی دایی بود که وارد گود شد و آنقدر مصمم و جدی از سردار حمایت کرد که در نهایت مسئولان پیشین وزارت ورزش قید اعمال تغییرات را زدند. حالا هم قطعا باید وقوع اتفاقی مشابه را انتظار کشید، به ویژه که حرف از آمدن علی پروین است؛ او که آبش با دایی هرگز در یک جوی نمی‌رود.

در کنار این به نظر می‌رسد انتشار خبر مزبور در شرایط فعلی از سوی رسانه‌های نزدیک به رویانیان، تلاشی برای جلب همگرایی تماشاگران با سردار در بازی پنجشنبه هم هست.

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...