نسخه چاپی

چه كسانی نمی خواهند توافق بین ایران و غرب شكل بگیرد؟

عکس خبري -چه کساني نمي خواهند توافق بين ايران و غرب شکل بگيرد؟

یكی از مراجع تقلید قم با اشاره به اینكه مسئله‌ هسته‌ای ایران بسیار شفاف بوده چرا كه ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم گفت: اگر كشورهای بیگانه و دست‌های پشت پرده بگذارند ایران در تعامل با همسایگان خود مشكلی نخواهد داشت.

به گزارش نما؛ آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه توافق انجام شده در زمینه هسته‌ای یک توافق خوب نسبی است اظهار کرد: برخی معتقدند که دراین مذاکرات تیم ایرانی بیش از حد برگ‌های برنده را صرف کرده است و این سئوال مطرح است که برای آینده چه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برخی از نقاط برای مردم مبهم است اظهار کرد: باید مراقب بود چرا که ممکن است غربی‌ها در آینده بخواهند توقف آنچه که امروز صورت گرفته ادامه یابد و همچنین امتیازات دیگری مطالبه کنند؛ آنها شیطان شیطان غریبی هستند.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برخی دولت‌ها نمی‌خواهند توافق بین ایران و غرب شکل بگیرد ادامه داد: پیش از این دیدار سفیر آلمان دیداری داشت و به او گفتم که مسئله‌ هسته‌ای ایران بسیار شفاف بوده چرا که ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم و این غربی‌ها هستند که خیال می‌کنند به دنبال سلاح هسته‌ای هستیم.
وی گفت: اگر کشورهای بیگانه و دست‌های پشت پرده بگذارند ایران در تعامل با همسایگان خود مشکلی نخواهد داشت.
وی با اشاره به تاثیرگذاری شدید اسرائیلی‌ها بر کنگره آمریکا بیان کرد: رئیس جمهوری آمریکا با صراحت می‌گوید که تلاش ما تامین امنیت اسراییل است.
آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: نباید به غربی‌ها اعتماد کرد و البته معتقد هستم که در این مسیر باید پیش رفت ولی باید مراقبت‌های لازم را نیز داشته باشیم.

۱۳۹۲/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...