نسخه چاپی

امضای ۵۰ تفاهمنامه ‌بین شركت‌های فناور‌ و وزارت دفاع

عکس خبري -امضاي ?? تفاهمنامه ‌بين شرکت‌هاي فناور‌ و وزارت دفاع

در‌ نمایشگاه صنعت بومی سایبری، 50 تفاهمنامه و قراداد به ارزش 300 میلیارد ریال بین شركت‌های فناور‌ و وزارت دفاع منعقد شد.

به گزارش نما؛ به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، نمایشگاه صنعت بومی سایبری با شعار «حرکت به سوی ساخت بومی و امن» در شرکت صنایع الکترونیک ایران (صاایران) برگزار شد.
در این نمایشگاه که توانمندی‌های وزارت دفاع در حوزه سایبری در معرص دید مسئولان و بازدیدکنندگان قرار گرفته بود، طی مراسمی با حضور وزیر دفاع از 12 محصول راهبردی حوزه سایبری رونمایی شد.
طی مدت برپایی این نمایشگاه بیش از 300 نفر از مسئولان در حوزه سایبری، الکترونیک و ... از این نمایشگاه بازدید کردند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با برشمردن اهمیت پدافند سایبری در کشورمان گفت: با توجه به تهدیدات دشمنان و بهره‌مندی از تجهیزات مدرن، توجه جدی به فناوری بومی و داخلی شدن محصولات سایبری از اهمیت ویژه برخوردار است.
سردار دهقان با بیان اینکه وزارت دفاع از ‌تولید محصولات داخی در تمام حوزه‌ها حمایت می‌کند، افزود: در حال حاضر بیش از 40 شرکت فناور با بیش از 100 محصول جدید بومی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال فعالیت است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه معاونین نیز پس از بازدید از این نمایشگاه با ابراز خرسندی از توانمندی‌های وزارت دفاع به ویژه صنایع الکترونیک ایران در حوزه سایبری خواستار افزایش تعاملات با وزارت دفاع شد.
معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی، اعضای شورای عالی ‌امنیت ملی کشور و ... نیز پس از بازدید از این نمایشگاه بومی، با ابراز رضایت از پیشرفت کشورمان در حوزه سایبری، این پیشرفت‌ها را عاملی در راستای بازداندگی دشمن دانستند.
در این نمایشگاه 50 تفاهمنامه و قراداد به ارزش 300 میلیارد ریال بین شرکت های فناوری و وزارت دفاع منعقد شد.
گفتنی است دومین نمایشگاه بزرگ سایبری با جدیدترین محصولات و توانمندی های متخصصان صنعت دفاعی کشورمان اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

۱۳۹۲/۹/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...