نسخه چاپی

سایت آرژانتینی:

ایران «سیندرلای» جام‌جهانی خواهد بود

یك سایت آرژانتینی با تمجید از سردار آزمون، ایران را "سیندرلای جام‌جهانی 2014" توصیف كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ،تيم ملي ايران در بيستمين دوره جام‌جهاني در گروه F با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني و هرزگوين همگروه است و در اولين ديدار خود بايد با نيجريه، قهرمان قاره آفريقا بازي کند.

سايت "Jornada online" آرژانتين در گزارشي به بررسي سه تيم همگروه اين کشور در جام‌جهاني 2014 برزيل پرداخت که در زير مي‌آيد.

نيجريه:

قهرمان قاره آفريقا يک حريف تکراري براي آرژانتين در جام‌جهاني محسوب مي‌شود. "آلبي سلسته" تاکنون بازي‌هاي زيادي را با نيجريه در جام‌جهاني برگزار کرده‌اند. دو تيم در بازي‌هاي المپيک و جام‌جهاني جوانان نيز ديدارهاي زيادي را با هم داشته‌اند که تيم ملي آرژانتين اغلب پيروز اين بازي‌ها بوده است.

بوسني‌وهرزگوين:

تيم ملي آرژانتين تاکنون دو بار برابر بوسني به ميدان رفته و هر دو بار نيز به پيروزي رسيده است. اولين بار در سال 1998 تيم ملي آرژانتين در شهر کوردوبا موفق شد با نتيجه‌ پر گل پنج بر صفر بوسني را در هم بکوبد. آخرين باري که اين دو تيم بازي دوستانه برگزار کردند به دو ماه قبل برمي‌گردد که آرژانتين در آن ديدار موفق شد دو بر صفر به پيروزي برسد. به نظر مي‌رسد بوسني نتواند حريف جدي براي شاگردان آلخاندرو سابيا باشد.

ايران:

تيم ملي ايران ناشناخته‌ترين تيم اين گروه براي آرژانتين محسوب مي‌شود و به نظر مي‌رسد ايران به نوعي "سيندرلاي" اين گروه محسوب مي‌شود اما اين تيم دو بازيکن تاثيرگذار در ليگ اسپانيا داشته است که در تيم ملي ايران به صورت فيکس بازي مي‌کنند. مسعود شجاعي و جواد نکونام که سابقه بازي در اوساسونا را در کارنامه خود دارند، در کنار بازيکن جواني همچون سردار آزمون که از ستاره‌هاي تيم ملي ايران محسوب مي‌شود. سردار آزمون جوان که به نظر مي‌رسد پديده ايران در جام‌جهاني باشد، اميدوار است تا بتواند رکورد 109 گل علي دايي را در رده ملي بشکند.

۱۳۹۲/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...