نسخه چاپی

ضربه ای كه فتنه گران به حقوق شهروندی وارد كردند

عکس خبري -ضربه اي كه فتنه گران به حقوق شهروندي وارد كردند

وی افزود: آقای روحانی باید بدانند در جایگاه قرار گرفته اند كه جایگاه حقوقی ملت است و آزادی سران فتنه خلاف حقوق شهروندی است و به كارگیری افراد موثر در فتنه در بدنه دولت عملا حقوق شهروندی مردم خدشه دار می شود. سوال ما این است كه شما كه دم از حقوق شهروندی می زنید چگونه از كسانی استفاده می كنید كه بزرگترین ضربه را به حقوق شهروندی ملت وارد كرده اند و اموال را به آتش كشیده اند و خون ریخته اند

به گزارش نما؛ جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص نامه سران اصلاحات برای آزادی سران فتنه بیان داشت: خانواده های سران فتنه چند جلسه با آقای روحانی و آقای هاشمی داشتنه اند که آقای هاشمی در این جلسات به خانواده این افراد امیدواری داده است.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی باید بدانند در جایگاه قرار گرفته اند که جایگاه حقوقی ملت است و آزادی سران فتنه خلاف حقوق شهروندی است و به کارگیری افراد موثر در فتنه در بدنه دولت عملا حقوق شهروندی مردم خدشه دار می شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: سوال ما این است که شما که دم از حقوق شهروندی می زنید چگونه از کسانی استفاده می کنید که بزرگترین ضربه را به حقوق شهروندی ملت وارد کرده اند و اموال را به آتش کشیده اند و خون ریخته اند و یک نقطه نورانی را تبدیل به نقطه ضعف کرده اند و این عمل با حقوق شهروندی در تعارض است.
کریمی قدوسی اظهار داشت: فردا اگر دوباره حادثه در کف خیابان ها به پیش بیاید این افراد چه جوابی دارد و شعار اعتدال با حمایت از افراطیون نمی خواند. اینها از روز اول هم حرفشان این بود که فتنه، فتنه نیست.

۱۳۹۲/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...