نسخه چاپی

منظوراز كمیته ایكس كدام كمیته است؟

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این كمیته ایكس همان كمیته ایست كه در زمان اصلاحات وجود داشته ولی بحث اصلی اینست كه این جریان در حقیقت اتاق فكر برای طراحی توطئه های جدید است.

به گزارش نما؛ به نقل شبکه اطلاع رسانی دانا، ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیته ایکس همان کمیته ایست که در زمان اصلاحات وجود داشته ولی بحث اصلی اینست که این جریان در حقیقت اتاق فکر برای طراحی توطئه های جدید است.
وی افزود: این ها در سال 84 با مطرح کردن معین ضربه خوردند و هزینه اش را هم پرداخت کردند. در سال 88 نیز با اقدامات براندازانه خود ضربات سنگینی به نظام زدند و هزینه هایی نیز پرداخت کردند که عده ای از آنها دستگیر شدند و بعضی ها هم زندان رفتند ولی با توجه به غلط کردم هایی که گفتند موفق شدند آزاد شوند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: الان نیز یک فرصت جدید به دست آورده اند و می خواهند خودشان را بازسازی کنند و اهداف خود را در جامعه پیاده کنند منتهی با این تفاوت که دیگر هزینه ندهند بلکه در صورت به وجود آمدن مشکل هزینه از جیب دولت آقای روحانی پرداخت شود.
آقا محمدی گفت: اینهاعناصرشان را فراخواندند و در مراکز فرهنگی بسیج شدند تا از استعداد و نیروی موجود در این مراکز استفاده کنند. مراکز اقتصادی هم که اکثرش دست طرفداران آقای هاشمی و روحانی است و لذا این افراد در صدد تحت کنترل گرفتن مراکزی مثل وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و .. هستند. البته در وزارت ارشاد نیز برخی طراحانشان را نفوذ داده اند ولی خود وزیر با آن ها نیست.
وی همچنین تصریح کرد: این کمیته برای 16 آذر ماه امسال نیز برنامه داشتند ولی به دو دلیل موفق نشدند. یکی از این دلایل عدم همراهی اکثریت دانشجویان و دلیل دیگر عدم همراهی روسای دانشگاه ها به جز تعدادی اندک از دانشگاه ها بود که نتوانستند کاری از پیش ببرند.
این نماینده مجلس اظهار داشت: وزیر آموزش پرورش در پی همین رویکرد در مدت یک ماه تقریبا 30 مدیر ارزشی را عزل کرده و الان دارند رده های بعدی را ساماندهی می کنند که در نهایت هدفشان همان براندازی است و قطع یقین اگر فرصت پیدا کنند قائله درست خواهند کرد.
آقا محمدی بیان داشت: اعضای کمیته ایکس با تمام قدرتشان به دنبال احیای فضای افراطی اصلاح طلبانه هستند که چیزی جز عبور از خط امام و رهبری ، ولایت فقیه و عبور از جمهوریت و اسلامیت را در پی نخواهد داشت.
وی در پایا ن تاکید کرد: اظهارات افرادی مثل سعید حجاریان و دیگر روشنفکران گوشه ای از همین سناریو است. این افراد با زیرکی و هوشمندی بالایی در حال انجام اقدامات مورد نظز خود هستند وباید مراقب رفتار آنها و سخنانشان بود.

۱۳۹۲/۱۰/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...