نسخه چاپی

بازگشت بازیگر حامی فتنه88 به عرصه تئاتر در آستانه 9دی!

عکس خبري -بازگشت بازيگر حامي فتنه88 به عرصه تئاتر در آستانه 9دي!

امروز كه قریب به دویست و اندی روز از آغاز بكار دولت تدبیر و امید گذشته، براستی باید دست مریزاد گفت به مدیران فرهنگی دولت اعتدال! مدیرانی كه انصافا در این مدت زمان كوتاه هر كاری كه از دستان مبارك شان برآمده انجام داده اند.

به گزارش نما؛ به نقل از شهدای ایران؛ رامین پرچمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در ایام فتنه 88 و در جریان راهپیمایی 25 بهمن در حال فیلمبرداری از اغتشاشگران توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شده و مدتی را در زندان سپری کرده بود، در حال بازگشت به عرصه تئاتر است.
چند روز قبل خبرگزاری مهر خبری با عنوان "بازیگران سینما نمایشنامه می خوانند" را بر روی خروجی خود قرار داد و ضمن مصاحبه با بهاره مشیری کارگردان این نمایشنامه‌خوانی ذیل این خبر آورد: قرار است نمایشنامه "عاقبت عشاق سینه چاک" با ترجمه شهرام زرگر را در قالب برنامه نمایشنامه‌خوانی 21 دی ماه در تالار حافظ اجرا کنم. این نمایشنامه با نگاهی طنز مشکلات یک مرد میانسال با زن‌ها را به تصویر می‌کشد. " عاقبت عشاق سینه چاک" سه بازیگر زن و یک بازیگر مرد دارد که رامین پرچمی، رابعه اسکویی، شایسته ایرانی و خودم بازیگران نمایش هستیم. به تازگی نیز تمرین‌های این نمایشنامه‌خوانی آغاز شده است.
رامین پرچمی که با بازی در نقش اصلی سريال پرمخاطب "در پناه تو " مطرح شد بازی در سريال‌هايی چون "همسایه‌‌ها" و "زیر آسمان شهر 3" و فیلم های سینمایی "ضیافت" ، "اعتراض"، "تلفن"، "خاکستری"، "مهمان مامان" و " اخراجی‌‌ها 2" را نیز در کارنامه دارد.
اما نکته قابل توجه در انتشار این خبر، بازگشت بازیگر حامی جنبش سبز و فعال در فتنه88 به عرصه هنر می باشد. البته پس از آغوش باز دولت تدبیر و امید برای محمدرضا شجریان، خواننده معلوم الحال و حامی جنبش سبز، بازگشت رامین پرچمی در این دولت نباید چندان عجیب و دور از ذهن به نظر برسد.
علی الخصوص در وزارتخانه ای که وزیرش مقابله با ماهواره ها را کاری بیهوده و اشتباه قلمداد می کند، دیری نخواهد رسید که در سینما و بعدها در رسانه ملی مان نیز شاهد آکادمی گوگوش و سریال های منحرف ترکیه ای باشیم.
امروز که قریب به دویست و اندی روز از آغاز بکار دولت تدبیر و امید گذشته، براستی باید دست مریزاد گفت به مدیران فرهنگی دولت اعتدال! مدیرانی که انصافا در این مدت زمان کوتاه هر کاری که از دستان مبارک شان برآمده انجام داده اند.
در پایان بد نیست گریزی بزنیم به قسمتی از نامه نگران کننده پرویز شیخ طادی کارگردان سینما به کمیسیون فرهنگی مجلس:
"اعضای محترم کمیسیون فرهنگی ؛ اوضاع اخلاقی و فرهنگی در طبقات مختلف جامعه ایرانی مطلوب نیست و مرا بیاد دوره هایی از تاریخ می اندازد که همه درگیر گناهان ریز و درشت شدند و مغول همه را دربند کرد ؛ حالا مغولهای زمان فرهنگ دنیا پرستی و اسراف و اشرافیگری و دروغ و تحریف و تغییر ارزشها گردیده.
یک سقوط جمعی آغاز شده که به عمد یا جهل آنرا بر گردن تحریم و مشکلات اقتصادی می اندازند ؛ درصورتیکه به شما ثابت میکنم اینگونه نیست؛ ملت ما شرایط بسیار سخت تر را در دوران دفاع مقدس تجربه کرده؛ در زمانی که از قاشق و چنگال تا سلاح های پیشرفته از خارج وارد میشد اوضاع اینگونه نبود؛ پوست و گوشت و استخوانمان با تحریمها محکم شده بود ؛ فقیر شدیم اما این فقر اخلاقی و فرهنگیست ؛ از عدم تعهد نسبت به هشدارهای ولی امر است که حتی توان امر به معروف و نهی از منکر را هم نداریم . درختی تناور شدیم اما همین سرو بلند بالا از درون توسط همین موریانه های فرهنگی و اخلاقی درحال پوسیدگیست."

۱۳۹۲/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...