نسخه چاپی

تمرین اختصاصی مهدوی‌كیا با مهاجمان

در تمرین امروز تیم ملی جوانان مهدی مهدوی‌كیا به صورت اختصاصی با مهاجمان تمرین كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی جوانان ایران برای شرکت در جام جهانی کوچک جوانان روسیه در سن‌پترزبورگ حضور پیدا کرده است. ایران در اولین بازی خود روز گذشته موفق شد تیم ملی بلاروس را 3 بر صفر شکست دهد و به صدر جدول صعود کند.

* تیم ملی جوانان ایران قبل از رویارویی با تیم ملی فنلاند امروز از ساعت 10 و 30 تا 11 و 30 دقیقه در زمین ورزشگاه زنیت سن‌پترزبورگ تمرین ریکاوری انجام داد.

* مهدی مهدوی‌کیا با مهاجمان و علی دوستی با مدافعان تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* علی دوستی، مهدی مهدوی‌کیا، فرشاد ماجدی و هوشیار از اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان در ورزشگاه سن‌پترزبورگ حاضر شدند تا دیدار ژاپن و جمهوری چک را از نزدیک مشاهده کنند.

* تیم ملی جوانان بازیکن مصدومی ندارد و تنها یکی دو نفر دچار سرماخوردگی جزئی شدند و مشکل خاصی وجود ندارد.

* تیم ملی جوانان ایران در هتل پارک‌این در میدان ویکتوری سن‌پترزبورگ حضور دارند.

* ماهان بغدادی بازیکن دو ملیتی که از سوی کادرفنی به این مسابقات دعوت شده است روز گذشته در اولین حضورش در ترکیب تیم ملی به عنوان بازیکن جانشین موفق شد یکی از گل‌های ایران را به ثمر برساند.

* در حال حاضر بازیکنان تنها تمرین می‌کنند و تا روز پایانی مسابقات هیچ برنامه بازدید از شهری برای آنها در نظر گرفته نشده است تا بتوانند با تمرکز کامل تمرینات خود را انجام دهند.

* حسین مرادی، سرپرست تیم ملی جوانان که امور تیم ملی را زیر نظر دارد و شرایط انجام هرچه بهتر برنامه های تیم ملی را فراهم می‌کند شرایط میزبانی روسیه در این دوره از مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت هر سال که می گذرد روسیه با امکانات بهتری در این رقابت ها از تیم ها میزبانی می‌کند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...