نسخه چاپی

تشرف یك جوان اهل سنت به مذهب تشیع

علیرغم اینكه تمام خانواده ایشان در افغانستان اهل سنت هستند، لیكن ایشان با افتخار تمام مراسم تشرف به مكتب پربار تشیع را انجام داده و اقرار و اعتراف به امامت دوازده امام از امیر المؤمنین علیه السلام ...

به گزارش نما؛ "دُر محمد نظری" جوان سنی مذهب افغاني تباري است که اخيرا به مذهب اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام گرويده است.
گفته مي شود وي با حضور در دفتر حضرت آیت الله سيد "محمدباقر شیرازی" از مراجع مشهد مقدس، در شهر شيراز پيوستن به مذهب تشيع را رسما اعلام کرد.
در همين راستا حجة الاسلام و المسلمین سید "مرتضی شیرازی" فرزند و مسئول دفتر حضرت آیت الله سید "محمدباقر شیرازی" درباره این تشرف گفت: آقای "دُر محمد نظری" فرزند "نظر محمد" که تبعه افغانستان بوده و در حال حاضر ساکن شیراز است، با حضور در این دفتر، اظهار داشت که مدتی است درباره شیعه و سنی مطالعاتی داشتم و یکی از مطالبی که جرقه ای را برای من به وجود آورد این بود که در کتب معروف اهل سنت مانند صحیح بخاری و صحیح مسلم آمده که خلفای دیگر، بارها در جریان جنگ ها ترسیدند و جبهه ها را رها کردند ولی علی بن ابی طالب در تمام جنگ های صدر اسلام پیروز و غالب شد و من فکر کردم که علی بن ابی طالب در مقایسه با سایرین خدمات بیشتری داشتند و قطعاً شایستگی بیشتری برای خلافت پیامبر دارند و در خلال مطالعه کتاب های مختلف بود که در خواب دیدم شخص خوش سیما و قد بلندی به سراغ من آمد و با روی گشاده ای رو به من کرد و فرمود "چرا سراغ ما نمی آیی؟ ما منتظرت هستیم" و در خواب متوجه شدم که ایشان امام رضا علیه السلام بودند و لذا با توجه به مطالعات قبلی و خوابی که دیدم تصمیم گرفتم پیرو مکتب اهل بیت شده و شیعه شوم.
حجة الاسلام و المسلمین شیرازی با اشاره به استقبال زائد الوصف شخص مذکور در تشرف به تشیع، افزود: علیرغم اینکه تمام خانواده ایشان در افغانستان اهل سنت هستند، لیکن ایشان با افتخار تمام مراسم تشرف به مکتب پربار تشیع را انجام داده و اقرار و اعتراف به امامت دوازده امام از امیر المؤمنین علیه السلام تا حضرت صاحب الزمان ارواحنا له الفداء نمودند و از کلیه برادران اهل سنت و به خصوص خانواده خود خواست تا هرچه زودتر مفتخر به این تشرف گردیده و در زمره شیعیان اهل بیت علیهم السلام قرار بگیرند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...