نسخه چاپی

مطالبه جنبش دانشجویی رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی است

عکس خبري - مطالبه جنبش دانشجويي رسيدگي به پرونده مهدي هاشمي است

عضو شورای مركزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به نقش مهدی هاشمی در فتنه 88 گفت: مطالبه اصلی جنبش دانشجویی رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی است.

به گزارش نما؛ به نقل از دانشجو،میکائیل دیانی، عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در رسیدگی به محکومیت فتنه گران و افراد وابسته به این جریان را مطالبه مردم خواند و گفت: یکی از بزرگترین افرادی که در سال 88 به نظام جمهوری اسلامی ایران خیانت کرد، مهدی هاشمی بود که مطالبه اصلی جنبش دانشجویی رسیدگی به تخلفات این فرد است.
وی ادامه داد: پرونده مهدی هاشمی تنها به قضایای فتنه 88 محدود نمی شود بلکه سوء رفتارهای عملکرد وی در زمینه اقتصادی در دوران اصلاحات و کارگزاران از جمله تخلفاتی است که او مرتکب شد که یک گوشه از آن می توان به تخلفات وی در پرونده کرسنت اشاره کرد که می تواند تا 34 میلیارد خسارت برای ایران به همراه داشته باشد و نباید از این امر ساده گذشت.
دیانی با اشاره به دستگیری بابک زنجانی خاطرنشان کرد: همان طور که دستگاه قضا اولویت خود را در دستگیری تمامی مفسدان اقتصادی مانند بابک زنجانی قرار می دهد باید آشکارا با کسانی که در فسادهای اقتصادی نقش داشته اند نیز مقابله کند چرا که فعالیت های آنان ضربه های بسیاری را به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کرد.
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه جنبش دانشجویی، برنامه ها، طومارنویسی ها و اعتراضات گسترده ای را بر علیه مهدی هاشمی انجام داده است، خاطرنشان کرد: همانگونه که جنبش دانشجویی قبل و بعد از رفتن مهدی هاشمی به انگلیس و بازگشت او، اعتراضات گسترده ای را نسبت به عملکرد او انجام داده اند هم اکنون نیز مطالبه اصلی را از قوه قضائیه دارند که با او برخورد جدی را براساس قانون انجام دهند.
دیانی در پایان با بیان اینکه قوه قضائیه باید در برخورد با افراد تنها بر مبنای عدل و قانون عمل کند، خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضا با افرادی نظیر بابک زنجانی یا مهدی هاشمی حتی اگر منجر به کمرنگ شدن آنان نیز شود نشان دهنده آن است که دستگاه قضایی میان افراد عادی و مسئولین تفاوتی قائل نشده و در این میان اغماضی انجام نمی دهد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...