نسخه چاپی

مدیران مسئول "بهار"و "شهروند امروز" مجرم شناخته شدند

عکس خبري -مديران مسئول "بهار"و "شهروند امروز" مجرم شناخته شدند

هیات منصفه مطبوعات، روزنامه بهار را در شش مورد از هفت مورد اتهامی مجرم دانست و شهروند امروز نیز مجرم شناخته شد.

به گزارش نما؛ دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران مسئول روزنامه "بهار" و هفته نامه "شهروند امروز" در دو نوبت صبح و عصر امروز یکشنبه(15دی ماه) در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.
در ابتدای جلسه دادگاه و پس از استماع کیفرخواست و دفاعیات متهمان، هیات منصفه مطبوعات وارد شور شدتا نظر خود را درباره مجرم بودن با نبودن متهمان و اینکه مستحق تخفیف در مجازات هستند یا خیر به دادگاه اعلام کند.
براساس این گزارش؛ هیات منصفه مطبوعات در مورد پرونده هفته‌نامه شهروند امروز که به اتهام توهین و نشر اکاذیب مطرح شده بود، این است که متهم مجرم است و مستحق تخفیف نیست.
همچنین روزنامه بهار در کیفرخواست اول به اتهام اشاعه فحشاء و انتشار تصاویر خلاف عفت عمومی مجرم شناخته نشد و در کیفرخواست دوم روزنامه مذکور به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.
در ادامه این دادگاه؛ روزنامه بهار در کیفرخواست سوم به اتهام انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی، ایجاد اختلاف مابین اقشار جامعه، اهانت به دین مبین اسلام و مقدسات آن، پخش شایعات و مطالب خلاف واقع و انتشار مطالب علیه اصول قانون اساسی مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...