نسخه چاپی

دوسوم استانداران اصلاح‌طلبند

مدیر یك نشریه تندرو و توقیف شده ضمن حمله به وزیر كشور گفت ما به روحانی گفته بودیم كه رحمانی فضلی را به عنوان وزیر كشور معرفی نكند.

به گزارش نما؛ محمد جواد حق‌شناس که عضو حزب نیمه‌تعطیل اعتماد ملی نیز هست، در جمع ائتلاف اصلاح‌طلبان بوشهر گفته است: متاسفانه با شرایطی که بر کمیسیون ماده 10 احزاب حاکم است و از آنجا که اکثریت اعضای این کمیسیون را اصولگرایان تشکیل می‌دهند، به نظر می‌رسد در دولت جدید هم اتفاق خاصی برای فعالیتهای حزبی ایجاد نخواهد شد.
حق‌شناس گفت: در شرایط فعلی اگر اجازه دادند که ما مشارکت کنیم و در رشد و تعالی و پیشرفت کشور حضوری فعالانه داشته باشیم و آجری بر آجر بگذاریم که چه بهتر؛ اما اگر اجازه ندادند کلنگ به دست می‌گیریم و عرق می‌ریزیم و پی این ساختمان را آماده می‌کنیم(!)
حق‌شناس همچنین گفته که جزو 4 گزینه تصدی وزارت ارشاد بوده اما در نهایت جمع‌بندی به علی جنتی و وزارت کشور به رحمانی فضلی رسید. همین عدم تجربه (فضلی) باعث شده تا امروز شاهد برخی ناکارآمدی در تصمیم‌گیری‌های وزارت کشور باشیم.
این اصلاح‌طلب افراطی در ادامه با اشاره به تحریم انتخابات گذشته مجلس توسط اصلاح‌طلبان افزود: یکی از اشتباهات استراتژیک برخی اصلاح‌طلبان تحریم انتخابات گذشته مجلس بود. همان زمان توسط برخی از دوستان اصلاح‌طلب برای مخالفت با تحریم انتخابات مورد شماتت واقع شدم، ولی امروز می‌بینیم همان تحریم باعث شد که در مجلس فعلی نیروهای اصلاح‌طلب آنچنان حضور کم رنگ و کم تاثیری داشته باشند که باید گفت برخی نمایندگان فعلی اصلاح‌طلب مجلس فدای یک تار موی علی مطهری اصولگرا.
وی این را هم گفته که اگرچه دولت روحانی دولت حداکثری اصلاح‌طلبان نیست، اما در همین دولت از میان 31 استاندار موجود حداقل دو سوم آن را استانداران همسو با اصلاح‌طلبان تشکیل می‌دهند.
حق‌شناس افزود: دور از انتظار نیست که در مجلس آینده اصلاح‌طلبان بتوانند بین 90 تا 130 کرسی را به دست آورده و 30 تا 50 کرسی نیز از آن اصولگرایان معتدل باشد در این صورت اکثریت مجلس مشی اصلاح‌طلبانه خواهند داشت.

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...