نسخه چاپی

خیابان‌ های خلوت تركیه با پخش سریال ایرانی

معاون سیمای رسانه ملی گفت: رئیس تلویزیون تركیه در ملاقات با رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفته بود وقتی سریال‌های ایرانی را در تلویزیون تركیه پخش می‌كنیم خیابان‌های شهر خلوت می‌شوند‌.

به گزارش نما به نقل از روزنامه کیهان: معاون سیمای رسانه ملی در مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: رئیس تلویزیون ترکیه در ملاقات با رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفته بود وقتی سریال‌های ایرانی را در تلویزیون ترکیه پخش می‌کنیم خیابان‌های شهر خلوت می‌شوند‌؛ این را یادآور شدم تا بگویم گاهی از اهمیت داشته‌هایمان غافل می‌شویم. به خصوص که ائتلاف بزرگی از بنگاه‌های امپراطوری رسانه‌ای که جهان غرب به دنبال آن است وجود دارد.

علی دارابی افزود: امروز که 145 شبکه فارسی‌زبان در شبکه‌های ماهواره‌ای فعالیت می‌کنند قبل از هر چیز به خاطر این است که هنرمندان و تولیدکنندگان ایرانی اثرگذار بوده‌اند؛‌ قطع 71 بار شبکه‌های ماهواره‌ای ایران چه معنا و مفهومی غیر از این می‌تواند داشته باشد؟

وی همچنین با انتقاد از عدم بودجه‌رسانی به صداوسیما گفت: هم اکنون دو سال است که ردیف بودجه عمرانی صدا و سیما صفر بوده است.

وی ادامه داد: سازمان صدا و سیما بیش از 5 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد در حالی که هم اکنون هزار میلیارد تومان بودجه دارد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...