نسخه چاپی

شلیك حمیدرضا پهلوی به همسرش

صدای تیر از منزل والاحضرت شاهپور حمیدرضا واقع در خیابان نیاوران شنیده شده و متعاقب آن از جانب خود والاحضرت به كلانتری تجریش تلفنا گفته می شود كه در اینجا قتلی اتفاق افتاده است.

به گزارش نما؛ رییس کلانتری محل به اتفاق دو نفر کارآگاه شهربانی کل کشور جهت تحقیقات به آنجا می روند که شرح ماوقع به قرار زیر به اطلاع رسیده است.
سایت 'مرکز اسناد انقلاب اسلامی' سند زیر را که متعلق به ساواک و سال 1342 است منتشر کرده است.
در حدود ساعت 1 روز 19/ 11/ 42 صدای تیری از منزل والاحضرت شاهپور حمیدرضا واقع در خیابان نیاوران شنیده شده و متعاقب آن از جانب خود والاحضرت به کلانتری تجریش تلفنا گفته می شود که در اینجا قتلی اتفاق افتاده است. در نتیجه رییس کلانتری محل به اتفاق دو نفر کارآگاه شهربانی کل کشور جهت تحقیقات به آنجا می روند که شرح ماوقع به قرار زیر به اطلاع رسیده است.
تیراندازی از طرف والاحضرت علیه زوجه ایشان که گویا دیر وقت به منزل مراجعت نمود و موجب عصبانیت ایشان واقع شده صورت میگیرد. اثر گلوله که به کسی اصابت ننموده در گوشه سقف اتاق نمودار بوده است. در آن موقع اسماعیل قراگوزلو کارمند وزارت بهداری همراه عیالش و همچنین معروفه ای به نام مریم صفا معروف به آزیتا در آنجا حضور داشتند که به موجب دستور تیمسار ریاست شهربانی جهت تحقیقات به اداره اطلاعات شهربانی اعزام می گردند و چون مامورین تحقیق خواسته اند آشپز آنجا را هم ببرند والاحضرت سخت ناراحت شده و با مخالفت شروع به داد و فریاد و فحش و ناسزا می کند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...