نسخه چاپی

رویانیان: در آستانه دربی ما را زمین زدید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جواب اظهارات عسگری و اصفهانیان گفت: شما چند بازیكن ما را ناك‌اوت كرده‌اید و یا با دست‌های پشت صحنه در حساس‌ترین بازی‌ها كه یكی از آنها فولاد بود در آستانه دربی ما را به زمین زدید.

به گزارش نما به نقل از فارس: محمد رویانیان در مورد اظهارات فریدون اصفهانیان و حسین عسگری اظهار داشت: همیشه حمایت از زیرمجموعه خیلی خوب است اما من نمی‌دانم این آقایان چرا یکباره تصمیم گرفته‌اند درباره صحبت‌ها و واکنش‌های پرسپولیسی‌ها اظهار نظر کنند. اشکالی ندارد چون کمیته داوران و یا دپارتمان داوری باید بدانند حق ندارند سرنوشت بازی‌ها را با اشتباهات زیاد عوض کنند. ما از صحبت خود کوتاه نمی‌آییم.

وی افزود: آقایان حرف از فرهنگ و فرهنگ‌سازی زده‌اند، حرف‌های خیلی قشنگ و زیبایی است اما شما خودتان می‌توانید این فرهنگ‌سازی را در جامعه داوری انجام دهید یا به داوران‌تان بگویید با بازیکنی که در فشار به آنها اعتراض می‌کند در میانه بازی برخورد نکند؟ یا می‌توانید احترام بزرگان داوری را داشته باشید؟

رویانیان ادامه داد: ما بدون شک ضررهای زیادی از داوری عایدمان شده و به احترام 20 - 30 میلیون هوادار نمی‌توانیم سکوت کنیم. به هیچ تیمی کاری نداریم اما حق تیم خودمان را می‌خواهیم. نمی‌دانم چرا آقایان به جای مصاحبه به دنبال برخی شبهات نیستند تا همه‌چیز پاک شود. من این را با قدرت می‌گویم با وجود میل باطنی‌ام و احترام به همه اما سرنوشت بازی‌ها و حتی قهرمانی در خارج از زمین مسابقات مشخص می‌شود البته شاید برخی‌ هم در داخل زمین که تعدادش کمتر از انگشتان دست است مشخص شود که باید برای این فوتبال که آقایان فقط ادعا و شعار فرهنگ را یدک می‌کشند تاسف خورد.

وی یادآور شد: آقایان چرا واقعیت‌نگر نیستید؟ چرا اعتمادسازی نمی‌کنید؟ آقای اصفهانیان به جای استفاده کردن از کلمه‌های قشنگ فرهنگ و فرهنگ‌سازی به دنبال حق و حقوق تیم‌ها باشید. به جای اینکه در فدراسیون به دنبال این باشید که کدام فرد داور را باید انتخاب کند و زیرمجموعه آن یکی نباشد حق به تیم‌هایی بدهید که برای رسیدن به موفقیت زحمت می‌کشند. شما اگر به دنبال تغییر فرهنگ در این فوتبال بودید این وضعیت فوتبال و داوری ما نبود. گرفتن حق انکارناپذیر است و به نظرم اشکالی ندارد که شما هم اشتباهات را بپذیرید، جالب است آقایان تا الان با یکدیگر مشکل داشتند اما الان دم از فرهنگ و فرهنگ‌سازی می‌زنند.

مدیرعامل پرسپولیس یادآور شد: من باز هم تکرار می‌کنم آقایان نقدپذیر باشید، چیزی از شما کم نمی‌شود پست‌تان را از دست نمی‌دهید. نتایج و حتی قهرمانی در زمین مسابقه تکلیفش روشن نمی‌شود. آقای عسگری و اصفهانیان بپذیرید که سوءمدیریت دارید البته من درباره مسائل مختلف با رئیس، دبیرکل، رئیس سازمان لیگ و حتی خود عسگری صحبت‌هایی داشته‌ام و حتی گفتم جهانبازی عدالت را رعایت نمی‌کند، چرا قبول نمی‌کنید؟ در بازی‌های لیگ اشتباهات داوری آن هم در این شرایط حساس کمر تیم‌ها و پرسپولیس را شکسته، چرا قبول نمی‌کنید؟ تیم‌هایی که با برنامه پول خرج کرده‌اند نباید به سادگی به آنها گفت ببخشید، اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است.

وی افزود: در چند بازی حساس و حیاتی همین آقای داور محترم در 3 بازی برای ما سوت زد اما بنا بر دلایلی نتایج را روی اشتباه ایشان از دست داده‌ایم. خدا پدرتان را بیامرزد، یک بازی تحمل، دو بازی تحمل ولی وقتی می‌خواهند تیم قهرمان نشود چطور تحمل کنیم؟

مدیرعامل قرمزپوشان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به سادگی از اشتباهات داوری رد شویم چطور می‌خواهیم به مسائل دیگرش رسیدگی کنیم. تصمیم‌های الان یک تیم را به آسمان می‌برد و یک تیم را طوری زمین می‌زند که صد نفر هم نتواند بلندش کند. الان داوری ما با وجودیکه برای برخی از آنها احترام خاصی غائلم و همه‌چیز آنها با دیگران سوا است اما نشانگر این است که بیرون از زمین تکلیف بازی‌ها، نتایج آن، محرومیت‌ها و حتی قهرمانی مشخص می‌شود. پس آقایان عسگری و اصفهانیان درک کنید، نه اینکه ساز مخالف بزنید.

مدیرعامل قرمزپوشان با حمایت از علی دایی نیز گفت: هر کس باید حد و حدود خود را بداند که درباره دایی حرف بزند، او دلش برای این فوتبال می‌سوزد پس چرا دنبال خراب کردن او هستید؟ چندبار بیهوده او را محروم کرده‌اید؟ چرا اجازه نمی‌دهید نتایج فوتبال در زمین مشخص شود؟ چرا ادعا دارید که شما فرهنگ دارید و بقیه خیر؟ و دوست دارید همه را خراب کنید؟ به جای این حرف‌ها حرف حق را بپذیرید هیچ چیزی از شما کم نمی‌شود. مشکلات را قبول کنید.

وی افزود: اصلا شما خوبید و فرهنگ دارید، ما بد. شما چند بازیکن ما را ناک‌اوت کرده‌اید و یا با دست‌های پشت پرده در حساس‌ترین بازی‌ها که یکی از آنها فولاد بود در آستانه دربی ما را به زمین زدید. شما آقایان 20 سال است که فوتبال و داوری را نابود کرده‌اید آن هم از وضعیت لیگ دو و یک که خودتان بهتر از همه می‌دانید آنجا چه خبرها است.

رویانیان در پایان یادآور شد: من کم‌کم به حرف‌های عابدینی نیز اطمینان پیدا می‌کنم چون به سادگی آب خوردن هر بلایی بخواهند سر تیم‌ها می‌آورند. چرا یک اعتراض ساده ما را قبول نمی‌کنید؟ در حالی که یک داور نتیجه 3 بازی خارج از خانه مقابل 3 تیم مدعی کمر تیم ما را شکسته و یک داور دیگر در بازی خارج از خانه در اصفهان آن بلاها را سر ما آورده آیا به نظر شما این فوتبال پاک است و ما می‌توانیم قهرمان شویم؟

۱۳۹۲/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...