نسخه چاپی

كری جالب و خواندنی رویانیان برای دربی!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بیانیه‌ استقلال تنها عملیات روانی علیه پرسپولیس است و باید بگویم من خودم رئیس عملیات‌های روانی هستم.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، محمد رویانیان با اشاره به بیانیه باشگاه استقلال علیه تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این بیانیه‌ها تنها عملیات روانی علیه پرسپولیس است و باید بگویم من خودم رئیس عملیات‌های روانی هستم. در دانشگاه و در رشته کارشناسی ارشد در عملیات روانی نمره 20 گرفته‌ام.
وی با بیان اینکه نباید خیلی جزئی جواب استقلالی‌ها را می‌دادیم، افزود: من راضی نبودم خیلی ریز جواب بیانیه استقلال را بدهیم اما کار آنها خوب نبود و در بیانیه‌ای که نوشته بودند نام بازیکنان و مربی تیم ما را مطرح کرده بودند و این کار به هیچ‌وجه خوب نبود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نتیجه دربی چه خواهد شد، گفت: انشاءالله دربی را می‌بریم و نتیجه به سود پرسپولیس است.
رویانیان همچنین درباره اینکه پرسپولیس صدرنشین بود و اکنون استقلال به صدر برگشته است، اظهار داشت: ما پرسپولیس هستیم و دوباره به صدر جدول بر می‌گردیم.
وی در پایان در خصوص رای پرونده محسن قهرمانی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها از این رای ناراحت شده‌اند چون از محسن قهرمانی دفاع می‌کردند و اکنون که رای به محکومیت او داده شده است خیلی‌ها ناراحت هستند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...