نسخه چاپی

من اولین زن نیستم، سخت نگیرید

عکس خبري - من اولين زن نيستم، سخت نگيريد

معصومه ابتكار درباره حضورش به عنوان سخنرانی پیش از خطبه‌های تهران در صفحه فیس‌بوكش توضیح داد.

به گزارش نما؛ معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در صفحه فیس‌بوک خود، توضیحاتی درباره حضورش در نماز جمعه این هفته تهران به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها داد.
متن کامل این توضیحات به شرح ذیل است:
سلام دوستان
همراه سفر رییس جمهور به خوزستان هستم. ساعتی پیش مرکز بین المللی بازدیدکنندگان تالاب شادگان را دیدیم. رییس جمهور در خرمشهر به معضلات محیط زیست اشاره کرد و از برنامه و عزم دولت برای حل این مشکلات سخن گفت.
امشب عازم تهران هستم و برای فردا هم حضورم به عنوان سخنران قبل از خطبه ها در نماز جمعه قطعی شده بود تا به مناسبت هفته هوای پاک نکاتی را از این طریق به گوش شهروندان به خصوص مومنین نمازگزار برسانم. اما دیشب خبر رسید که ممکن است منتفی شود. این توضیح را می دهم، چون ظاهرا خبری مبنی بر عدم حضورم منتشر شده و به واسطه آن خبرنگاران عزیز مکرر امروز تماس گرفته و سئوال کرده اند.
این نکته را هم بگویم آنگونه که می گویند من نخستین زنی نیستم که قبل از خطبه ها سخنرانی کرده است. تا آنجا که به یاد دارم مرحوم مریم بهروزی و همین طور خانم دکتر وحید دستجردی در زمان وزارت خود در این مکان سخنرانی داشته اند. خودم هم بارها در مساجد برای جمعیت های خانم و آقا سخنرانی کرده ام. یک بار هم در افریقای جنوبی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه بودم و حتی در ترومزوی نروژ برای مراسم عشای ربانی جمعی مسیحی سخنرانی کردم. یکی دو هفته پیش هم در سیستان و بلوچستان یکی از برادران مولوی اهل سنت دعوت کرد تا نماز جمعه شان شرکت و سخنرانی کنم.
بنابراین خیلی سخت نگیرید... می‌گذرد.

۱۳۹۲/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...