نسخه چاپی

بادامچیان:

اصل ولایت فقیه باید در دنیا نهادینه شود

گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با حضور اسدالله بادامچیان - نایب رئیس شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی - برگزار شد.

به گزارش نما؛ بادامچیان در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص) و همچنین میلاد رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: امروز اسلام در دنیا در حال پیشرفت است و تمام گزارش‌ها دلالت بر این نکته دارد که توده‌های مردم در سراسر دنیا متوجه جامعیت اسلام شده‌اند و پیروان ادیان دیگر در حال گرویدن به سمت اسلام هستند.
این نماینده پیشین مجلس افزود: بحران‌های سیاسی و اقتصادی و مشکلات در روابط خانوادگی و اجتماعی در دنیای غرب و در کل حکومت‌هایی که دین را از سیاست جدا کرده‌اند به سمتی در حال حرکت است که توده‌های مردم به سمت حقیقت اصلی در حال حرکت هستند.
وی با بیان اینکه "طبق آمار رسمی در ایالات متحده آمریکا میزان مسلمان شدن مردم در حد بسیار بالایی است"، گفت: در فرانسه نیز اسلام مذهب دوم آن کشور محسوب می‌شود. گسترش اسلام در دنیا از یک طرف موجب خوشحالی مسلمانان و از طرف دیگر موجب عصبانیت مستکبران می‌شود. پدیده اسلام‌هراسی پدیده قابل تعمقی است زیرا با گسترش اسلام واقعی در دنیا دست زورگویان از منافع دنیوی، شخصی و سودجویی‌ها و ... قطع خواهد شد پس قطعاً نمی‌توانند نسبت به این مسأله بی‌تفاوت باشند و در حال توطئه‌چینی بسیار پیچیده‌ای هستند. اینها در راه طاغوت بودن خودشان تلاش بسیار بالایی دارند.
بادامچیان ادامه داد: در چنین شرایطی مسلمانان باید احساس وظیفه کنند و وظیفه دارند اسلام واقعی را به توده‌های مردم بشناسانند و مردم را نسبت به گسترش اسلام‌های غربی و شرقی، لیبرالی، آمریکایی و ... روشن کنند. اینکه ما بخواهیم اسلام واقعی را از میان این همه توطئه‌چینی نشان دهیم، بسیار مهم است.
وی با اشاره به اینکه "خداوند منان به کشور اسلامی ما کمک کرد و کشوری را که تا سال 57 اسیر فسارد مطلق بود به سمت اسلام واقعی تحت رهبریت پیر فرزانه انقلاب رهنمون ساخت"، افزود: یکی از علل پیشرفت اسلام در جهان همین مسأله است. مردم دنیا بر این نکته واقفند که کشوری که وابستگی کامل به ابرقدرت‌ها داشت، پس از انقلاب چگونه توانسته است اینچنین اقتداری را نصیب خود کند که قدرت‌های دنیا بدنبال آن هستند.
این فعال سیاسی با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 اظهار کرد: در مذاکرات با 1+5 که قدرت‌های بزرگ دنیا در آن عضو هستند، در یک طرف و ایران اسلامی در طرف دیگر قرار دارد. این نشان از اهمیت و اقتدار کشور ماست و در روزهای اخیر هم شاهد بوده‌ایم که وقتی مقامات آمریکایی بر خلاف توافقنامه صحبتی را مطرح می‌کنند، خیلی راحت مسئولان ما آنها را تهدید می‌کنند که به قبل باز خواهیم گشت یا در نیویورک شاهد بودیم که تلاش‌های آمریکا و مقامات آمریکایی برای ارتباط روسای جمهور با اکراه رئیس‌جمهور ایران فقط به یک مذاکره تلفنی منجر می‌شود که آن هم مورد پذیرش مردم ما نیست. مردم دنیا چنین اقتداری را مشاهده می‌کنند و این اقتدار از برکت اسلام عاشورایی و علوی تحت رهبری ولایت فقیه است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه گفت: کشورهایی که در این چند سال با بیداری اسلامی بپا خواسته‌اند بدلیل نداشتن یک رهبر به چه وضعی دچار شده‌اند. البته این نکته را باید توجه داشت که تا وقتی سردمداران این کشورها با توده مردم همراه نشوند، انقلاب آنان به پیروزی کامل نخواهد رسید. خداوند در کتاب آسمانی خود قرآن مجید می‌فرمایند "از میان توده‌های مردم رسول خود را انتخاب نموده‌ایم". مردم در غرب به این مسأله پی برده‌اند که رفاه اجتماعی حاصل شده در این کشورها واقعی نیست و این رفاه ایجاد شده فقط در پناه غارت دیگر کشور و سلطه‌گری حکمرانان غربی ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه "علیه انقلاب ما انواع شیطنت‌ها انجام شده است زیرا انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی و خداخواه بود که به برکت اسلام و رهبری نواب پیامبر و معصومین به پیروزی نائل آمد"، تصریح کرد: در کنار این شیطنت‌ها ما هم باید با بازنگری در خود از خداوند منان استغفار کنیم زیرا در مواقعی در درون دچار مسائلی می‌شویم که ناخودآگاه به اسلام ضربه می‌زنیم. در زمان تظاهرات‌ها و قبل از پیروزی انقلاب ژنرال هایزر مأموریت داشت با به جان هم انداختن مردم و ارتش انقلاب را دچار شکست کند و شعار "می‌کُشم آنکه برادرم کشت" بر اساس همین تفکر ایجاد شد اما مردم ما بجای فریب خوردن شعار "گل در برابر گلوله" را سر دادند.
بادامچیان در ادامه با اشاره به ایجاد اسلام‌های دروغین اظهار کرد: استکبار با وارد کردن ناخالصی در اسلام می‌خواهد به مردم دنیا نشان دهد که مسلمین فقط بدنبال جنگ هستند. در اوایل انقلاب سازمان منافقین به ظاهر سازمانی اسلامی بود، چریک‌های فدایی نیز به همین صورت، اما آنها بخشی از اسلام را که مدنظر آمریکا بود گرفته بودند و برای خود چهارچوبی ساخته بودند که در این چهارچوب حمله به استکبار جایی نداشت. ساخت اسلام‌های کاذب اولین کار استکبار در برابر گسترش اسلام ناب محمدی در جهان است، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به سبب پیشرفت‌هایی که در مالزی و ترکیه شده بود قرار بود بعنوان الگو قرار بگیرند اما اسلام‌های این کشورها اسلامی نبود که در برابر زورگویان بتواند بایستد، اگرچه بویژه در مالزی کارهای مثبت فراوانی انجام شده بود، بعد از آن گروه‌های تکفیری مانند طالبان و القاعده ساخته شد و تمام صحبت این گروه‌ها این بود که اسلام در ایران رعایت نمی‌شود و باید شیعیان را از بین برد.
وی ادامه داد: در این چند ماه هم گروهی را بوجود آورده‌اند که فقط مسلمانان را می‌کُشد و بر این عقیده‌اند که اسلام باید از شام و عراق مصادره شود، حتی کار را به جایی رساندند که گروهی تشکیل دادند که به نام شیعیان در لندن فعالیت می‌کنند و براحتی به همسر پیامبر توهین می‌کنند در ادامه آنها را در برابر مسلمانان دیگر قرار می‌دهند که ببینید شیعیان به همسر پیامبر توهین کرده‌اند و موجب تفرقه می‌شوند.
بادامچیان در پایان گفت: طبق فرمایشات گهربار اخیر رهبری، مسئولیت ما به وحدت رساندن جهان اسلام است و باید در برابر توطئه‌ها ایستادگی کرد. این مسأله زمانی عینیت پیدا می‌کند که بتوانیم با رفتار، کردار و گفتار خود مبلغ اسلام واقعی در دنیا باشیم و تفکرات اقتصادی و سیاسی خود را با اسلام منطبق سازیم و اصلی مانند اصل ولایت فقیه را در دنیا تعریف، اجرا و نهادینه کنیم.

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...