نسخه چاپی

تاكید مراجع تقلید بر حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن

مراجع عالی قدر قم با تبریك دهه مبارك فجر و یوم الله 22 بهمن، بر ضرورت حضور حماسی مردم در راهپیمایی تاكید كردند.

به گزارش نما؛ علما و مراجع قم ضمن گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با لزوم حضور مردم در راهپیمایی تاکید کردند.
آیت الله ˈناصر مکارم شیرازیˈ از مراجع تقلید در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را از باب مقدمه واجب، واجب عنوان کرد و از آحاد ملت خواست با حضور گسترده در راهپیمایی حماسه دیگری خلق کنند.
وی با تبریک دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن، بر ضرورت حضور حماسی مردم در راهپیمایی تاکید کرد.
آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: راهپیمایی امسال پرشورتر از هر سال انجام خواهد شد، به گونه ای که دشمنان را مایوس و دوستان را قوی دل و امیدوار کند تا از موضع قدرت و عزت با دشمن صحبت کنند.
آیت الله ˈعبدالله جوادی آملیˈ از مراجع تقلید در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد و گفت: ملت در این راهپیمایی شعار وحدت سر دهند.
وی حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را ضروری دانست و تاکید کرد: حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک فریضه انقلاب است و نباید این روز را عادی قلمداد کرد.
آیت الله جوادی آملی با اشاره به حضور همه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: همه ایرانی ها باید در راهپیمایی با شکوه و جلال شرکت کنند.
همچنین آیت الله ˈحسین نوری همدانیˈ از مراجع تقلید در درس خارج فقه خود، ضرورت حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را مورد تاکید قرار داد و گفت: ملت با صلابت در راهپیمایی حضور یافته و عزت و روحیه انقلابی خود را به دنیا نشان می دهند.
وی هرگونه اهانت مقامات آمریکایی نسبت به ملت ایران را محکوم کرد و افزود: آنها با این سخنان نشان دادند که هنوز به درک درستی از ملت ایران نرسیده اند و مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ قاطعی به آنها خواهند داد.
آیت الله ˈجعفر سبحانیˈ از مراجع تقلید نیز در درس خارج فقه خود، حضور گسترده مردم در عرصه دفاع از نظام اسلامی را ضروری دانست و گفت: باید مردم حضور گسترده ای در عرصه دفاع از نظام اسلامی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه مردم باید در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور گسترده ای داشته باشند، افزود: استقلال، آزادی و شکل گیری نظام اسلامی از جمله دستاوردهای مهم انقلاب است.
آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه امروز ایران به کشوری سربلند در دنیا تبدیل شده است گفت: باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم و حضور همه مردم در عرصه دفاع از انقلاب از جمله راهپیمایی 22 بهمن ضروری است.

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...