نسخه چاپی

احمدی‌نژاد: از هیچ به همه چیز رسیدیم

رییس‌جمهور سابق گفت: امام خمینی(ره) توانست تحول روحی ومعنوی در میان مردم ایجاد كند.

به گزارش نما؛ محمود احمدی‌نژاد با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) در تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز 22 بهمن و انقلاب اسلامی گفت: خداوند هدایتگران و نجات بخشانی را به دنیا فرستاد که انسان‌هایی کامل و صالح بودند. این‌ها انسانند اما جنس‌شان متفاوت از انسان است و امام خمینی(ره) از این جمله و هدیه‌ای آسمانی برای بشریت بود. در حالی که قدرت‌های شیطانی حیثیت انسان را له کرده بودند و دنیا در قدرت و زور وثروت بود و یاس در حال فراگیر شدن بود امام مثل نور از دل ظلمت آمد و همه‌ دل‌ها را بیدار و آشنا کرد.
وی گفت: امام خمینی(ره) توانست تحول روحی ومعنوی در میان مردم ایجاد کند و مردم را از یک سیر قهقرایی به سیری صعودی برگرداند.
وی اظهار کرد: امروز ملت بزرگ ، شجاع ، مصمم و با اراده‌ ایران در یک مسیر پر افتخار در حال حرکت است، و در یک مقایسه کوچک باید گفت که ما از «هیچ» به مسیری آمدیم که آینده‌ی آن به «همه چیز» و ارزش‌های الهی ختم می‌شود و این از لطف خدا و برکت وجود امام و مدیریت و کارگردانی او است.
احمدی‌نژاد گفت: ملت ایران، ملتی صلح‌جوست و پیام‌آور آمدن و ظهور انسان کامل است.
وی اظهار کرد: دهه فجر دهه‌ بازیابی و تجدید و آغاز دوباره است. فارغ از همه‌ مسائل که در گوشه و کنار دنیا می‌گذرد اصل انقلاب و آرمان‌های الهی را دنبال می‌کند و در 22 بهمن انسان‌های ساده و دلسوز و همه‌ ملت ایران در سراسر این سرزمین به پا می‌خیزند و نور امیدو شجاعت و همت را به دل همگان می‌پراکنند.
وی در پاسخ به سوالات متفاوت خبرنگاران درباره‌ سبد کالا، توافق ژنو، ارزیابی از عملکرد دولت یازدهم، اظهارات و موضع‌گیری‌های اخیر مقامات آمریکایی پاسخ نداد و به لبخندی اکتفا کرد.
در این مراسم که با اقامه نماز پایان یافت، برخی از اعضای دولت سابق از جمله غلامحسن الهام، محمدرضا رحیمی، حمید بقایی، سیدمجتبی ثمره‌هاشمی و مرتضی تمدن نیز حضور داشتند.
حضور احمدی‌نژاد در مرقد امام(ره) با حضور دانش‌آموزان مدارس که در حرم حضور داشتند، مصادف شد که از وی با سردادن شعارهایی استقبال کردند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...