نسخه چاپی

روحانی در پیامی از مردم ایران قدردانی كرد

عکس خبري -روحاني در پيامي از مردم ايران قدرداني کرد

رئیس‌جمهور با صدور پیامی از حضور چمشگیر آحاد ملت مؤمن، انقلابی، شجاع و با بصیرت ایران در راهپیمایی حماسی یادمان یوم‌الله 22 بهمن تقدیر و تشكر كرد.

به گزارش نما؛ متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به ملت ایران به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و غیور ایران

راهپیمایی حماسی یادمان یوم‌الله 22 بهمن، تجدید میثاق شما ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، یک بار دیگر با درخششی متفاوت، روشنایی بخش دیدگان، امید دل‌ها و استحکام بخش قدم‌ها گردید.
شما ملت هوشیار و خستگی‌ناپذیر با حضور چشمگیر خود در این روز مبارک که پایان استبداد سیاه و آغاز شکوفایی نهضت بیدارگر امام خمینی(ره) است، تصویری جذاب و شورانگیز در برابر دیدگان جهانیان آفریدید و نشان دادید، تمامی زنان و مردان، اقوام، گروه‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی، جبهه‌ای واحد و صفی یکپارچه‌اند و با همتی مضاعف دستاوردها و آرمان‌های انقلاب خود را همواره پاس داشته و حافظ حقیقی ثمره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که حاصل ایثار هزاران شهید و جانباز دلاور است.
بی‌شک حضور الهام‌بخش شما مردم متعهد و انقلابی که موجی از نشاط و امید را به همراه آورد، نمایانگر اعتقاد راسخ به باورهای دینی و روحیه استعمارستیزی و نفی نظام‌های خودکامه دارد، منشی که بزرگترین رویداد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را در تاریخ معاصر جهان رقم زد و امواج خروشان آن فراسوی مرزهای ملی را در نوردید.
افتخار دولت برآمده از اراده ملت، این است که در مسیر حفظ دستاوردها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت می‌کند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری، براساس عقلانیت، ‌اعتدال و دوری از افراطی‌گری،‌عزت و سربلندی بیش از پیش کشور و ملت و تحقق آینده‌ای بهتر را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.
دولت تدبیر و امید از آحاد ملت مؤمن، انقلابی، شجاع و با بصیرت ایران که در سال حماسه سیاسی با اراده پولادین خود، جلوه دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتند، تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماید.

حسن روحانی

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران»

۱۳۹۲/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...