نسخه چاپی

تراكتورسازی، قهرمان جدید ایران

عکس خبري -تراکتورسازي، قهرمان جديد ايران

بالاخره تراكتورسازی قهرمان شد تا اولین قهرمانی‌اش را در تاریخ این باشگاه جشن بگیرد.

به گزارش نما، شاگردان تونی اولیویرا که در بازی قبلی‌شان در لیگ برتر با 3 گل از نفت شکست خورده بودند در این بازی با عزمی جزم در کرمان به میدان رفتند و با تک گل سعید دقیقی که در دقیقه 51 به ثمر رسانده بود موفق شدند ضمن شکست مس کرمان، قهرمان جام حذفی هم بشوند تا حضور تونی اولیویرا در این تیم خوش یمن باشد.

در این بازی دیدنی اما موقعیت های برای هر دو تیم به وجود امد که شاگردان لوکا بوناچیچ نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند اما تراکتورسازی که نشان داده از نظر فنی تیم آماده تری است از فرصت هایی که به دست اورد استفاده کرد و قهرمان شد.

در این دیدار مهدی کیانی دقیقه 7، سعید دقیقی دقیقه 69 و کریم انصاری فرد دقیقه 81 از یدالله جهانبازی داور این دیدار کارت زرد گرفتند.

جواد کاظمیان در این بازی در دقیقه 68 از بازی بیرون رفت و به جای او رودریگو به بازی آمد. همچنین فرشید طالبی در دقیقه 92 به جای علی کریمی به میدان آمد.

تراکتورسازی بعد از حاشیه‌هایی که به آن دچار شده بود با تغییراتی که در کادر مدیریتی و کادرفنی‌اش داشت برای اولین بار قهرمان جام‌حذفی شد.

ترکیب تراکتورسازی:

حامد لک، میلاد فخر‌الدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، علی کریمی، جواد کاظمیان، سعید دقیقی و کریم انصاری‌فرد

سرمربی: تونی اولیویرا

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، مجتبی ترشیز، علیرضا ابراهیمی ، شیث رضایی و فرهاد سالاری‌پور، پوریا سیف پناهی، فرزاد حسین‌خانی، میلاد جهانی، احمد زنده‌روح، مصطفی شجاعی و لوسیانو ادینهو

سرمربی: لوکا بوناچیچ

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...