نسخه چاپی

دلسوزان نظام اجازه بر باد رفتن آرمان‌های انقلاب را نمی‌دهند

عکس خبري -دلسوزان نظام اجازه بر باد رفتن آرمان‌هاي انقلاب را نمي‌دهند

عضو شورای تبیین مراضع بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: دلسوزان نظام و كسانی كه به سرنوشت نظام حساس هستند، پای اصول و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و نخواهند گذاشت آرمان‌های انقلاب پای میز مذاكره بر باد برود.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس، سجاد مصطفی‌پور عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس درباره توزیع سبد کالا گفت: روحانی قبل از اینکه در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود سخنانی در رابطه با حفظ عزت ملت ایران و حفظ کردن شأن مردم داشت ولی بعد از انتخابات مواردی را می‌بینیم که کاملا برعکس با گفته‌های وی است.
مصطفی پور ادامه داد: با توزیع سبد کالا عزت و سربلندی ملت ایران خدشه‌دار شد و مردم به نوعی اسیر بی‌برنامه‌گی و بی‌تدبیری دولت شدند.
وی افزود: این نمایشی که از ملت ایران در توزیع سبد کالا به تصویر کشیده شد ما را ملعبه رسانه‌های خارجی کرد.
مصطفی‌پور خاطرنشان کرد: توزیع سبد کالا نه‌تنها کمکی به وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم نکرد بلکه شأن ملت ایران را پایین آورد.
وی در رابطه با مذاکرات هسته‌ای اضافه کرد: باید با مردم رو راست و شفاف بود و توضیح داد که چه چیزی در میز مذاکرات گیر ما آمده و چه چیزی را از دست داده‌ایم.
وی اضافه کرد: دلسوزان نظام و کسانی که به سرنوشت نظام حساس هستند پای اصول و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و نخواهند گذاشت تا آرمان‌های انقلاب پای میز مذاکره بر باد برود.
مصطفی‌پور تصریح کرد: در بحث هسته‌ای نمی‌توانیم بگوییم ما برده‌ایم یا طرف مقابل پیروز شده است ولی از صحبت‌های مقامات غرب و آمریکا مشخص است که آنها به پیروزی دست یافته‌اند زیرا به گفته خودشان بعد از 10 سال انرژی هسته‌ای را متوقف کردند.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که تیم مذاکره‌کننده شفاف و واضح صحبت نکند ما نمی‌توانیم بفهمیم که چه اتفاقی در بحث مذاکرات هسته‌ای افتاده است.
مصطفی پور در خاتمه افزود: اینکه چرا به نمایندگان مردم و مسئولان بلندپایه هم توضیحی در رابطه با متن توافقنامه داده نشده برای ما سوال است و امیدواریم مسئولان دیپلماسی پاسخ شفافی به ما بدهند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...