نسخه چاپی

آخرین وضعیت پرونده فروش مگان‌ در مجلس

سخنگوی كمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینكه قیمت فروش مگان‌های اجلاس عدم تعهد متفاوت بوده است، گفت: تخلف فروش 15 میلیونی این مگان‌ها به اثبات نرسیده است.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 خانه ملت درباره آخرین وضعیت پرونده فروش مگان‌های اجلاس عدم تعهد، گفت: تخلفی که توسط رسانه‌ها بیان شده بود تاکنون ثابت نشده، یعنی فروش 15 میلیونی این مگان‌ها به اثبات نرسیده است.
وی اضافه کرد: قیمت فروش مگان‌های عدم تعهد متفاوت بوده و اینکه همه آنها با یک قیمت به طور مثال 54 میلیون هم به فروش رسیده است نیز صحت ندارد؛ ما 45 میلیونی، 50 میلیونی و برخی ارقام دیگر داشتیم
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه جزئیات فروش مگان‌های اجلاس عدم تعهد در گزارش نهایی خواهد آمد، اظهار داشت: در گزارش نهایی میزان تفاوت‌ها ذکر شده می‌شود.
افضلی‌فرد در پاسخ به این سوال که آیا تفاوت قیمت‌ها قانونی بوده است، گفت: در حال حاضر در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا این قیمت‌ها قانونی بوده یا نه و براساس مزایده فروش مگان‌ها صورت گرفته است یا بحث دیگری وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه گزارش صدا و سیما در خصوص فروش مگان‌های عدم تعهد نیز به کمیسیون اصل 90 رسیده است، خاطرنشان کرد: آنها هم به نوعی گفتند ما مطلب (خبر) خود را اصلاح کردیم زیرا چنین اتفاقی نیفتاده است؛ آنها گفتند که با افراد مربوطه (متخلف) هم برخورد شده است.
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه اسامی تمامی دریافت‌کنندگان مگان‌های عدم تعهد در مجلس در کمسیون اصل 90 وجود دارد، تصریح کرد: در گزارش نهایی به این اسامی نیز دقت خواهد شد که آیا آنها نیز طی مزایده مگان‌ها را دریافت کرده‌اند یا خیر.

۱۳۹۲/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...