نسخه چاپی

6 بازیكن در لیست سیاه استقلال!

سیاوش، جمشیدیان، كاروالیو، اولادی، نیكبخت و آرش برهانی در فهرست خروجی قلعه نویی برای فصل نقل و انتقالات قرار دارند.

به گزارش نما به نقل از روزنامه خراسان ، امير قلعه‌نويي که همواره مي‌گفت: «ما خوب نبوديم و کيلوها منم در زمين راه مي‌رفتند.» بعد از شکست تيمش در جام‌حذفي اين‌بار از خودش و اشتباهاتش گفت و البته تاکيد کرد که استقلال پير است و بايد جوان شود.

اين حرف هاي امير در واقع يک هشدار بود و صدالبته بايد ديد آيا فصل بعد او خودش در استقلال مي ماند که تيم را جوان کند يا نه؟ چندي قبل علي فتح الله زاده هم به همکار ما گفت استقلال براي فصل جديد حتما بايد جوان شود چون ميانگين سني تيم زيادي بالاست.

جالب اينکه نسبت به ابتداي همين فصل جاري امثال مجيدي و نکونام که ميانگين سني را بالا برده بودند ديگر در استقلال نيستند ولي باز هم آبي‌ها زيادي پير هستند و اين مسئله انتقاد خود کادر فني را هم برانگيخته است.

اگر فرض را بر اين بگذاريم که امير قلعه‌نويي در استقلال بماند بايد گفت جدايي امثال کارواليوي برزيلي (که انتظارات را برآورده نکرده)، اکبرپور، احمد جمشيديان، مهرداد اولادي، نيکبخت واحدي، آرش برهاني و حتي نفراتي چون نظري و پژمان نوري از جمع آبي‌پوشان محتمل است.

جمشيديان در اکثر روزهاي برگزاري ليگ مصدوم بوده، کارواليو مثل لاوره نتوانست جاي خالي جباري را پر کند و اولادي و نيکبخت بسيار ضعيف ظاهر شدند.

اولادي فقط يک گل به کاسپين قزوين در جام‌حذفي زد و نيکبخت هم يا نيمکت‌نشين بوده و يا اگر به ميدان رفته پراشتباه ظاهر شده است هر چند که گفته مي‌شود مبلغ قرارداد او از همه پايين‌تر است.

از ميان نفرات فعلي استقلال آرش برهاني، پژمان نوري و محمدمهدي نظري هم موقعيت مطلوبي ندارند و خيلي بعيد است که امير آن‌ها را براي فصل بعد حفظ کند.

نوري اخيرا يک درگيري هم با اميرحسين صادقي داشت و آرش هم در اين فصل با امير قلعه‌نويي مشکلات زيادي داشت اما اخيرا کمي بيشتر بازي مي‌کند.

ديگر بازيکني که کم‌کم بايد خودش را براي رفتن از استقلال آماده کند سياوش اکبرپور است که فصل ناموفقي را پشت سر مي‌گذارد. سياوش جزو بازيکناني است که در صورت رفتن قلعه‌نويي هم شانس زيادي براي ماندن در استقلال ندارد چون با خود امير آمده بود و جزو بازيکنان خاص او محسوب مي‌شود.

علاوه بر نفرات فوق ماندن حنيف، ساموئل، قاضي، غلام‌نژاد و... در استقلال هم 50- 50 است و بايد گفت با اين تفاسير اسکلت اصلي استقلال در فصل جديد 94- 93 کلي تغيير خواهد کرد.

طبق شنيده‌هاي ما باشگاه بيشتر درصدد حفظ امثال رحمتي، صادقي، حيدري، بيگ‌زاده، آندو و... است که از ميان اين نفرات هم احتمال حضور خسرو و آندو در تيم‌هاي خارجي وجود دارد.

حالا بايد ديد آيا فتح الله زاده در استقلال مي‌ماند تا دوباره در فصل نقل‌وانتقالات با بمب‌هاي پر سروصداي خود استقلال را در کانون اخبار قرار دهد يا وزارت ورزش مدير موردنظر خودش را جايگزين او مي‌کند.

البته ماندن يا رفتن قلعه‌نويي هم در تغيير چهره استقلال بسيار موثر خواهد بود و او اگر بماند احتمالا نفرات مورد نظر خودش را جايگزين جداشده‌ها خواهد کرد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...