نسخه چاپی

طعنه قلعه نویی به علی دایی!

سرمربی استقلال گفت: «دایی شناسنامه پرسپولیس است و چه بهتر كه این تیم پرطرفدار به دست او اداره شود.»

به گزارش نما، گفته می شود علي دايي به کمک برخي دوستان سرمايه دار خود قصد دارد اتئلافي براي خريد پرسپوليس تشکيل بدهد تا اگر قرار شد سرخابي‌ها از طريق مزايده خصوصي شوند، بتواند با پشتوانه مالي بسيار بالا شانس خود را براي مالکيت پرسپوليس امتحان کند.

در اين ميان شايد برخي هواداران استقلال هم دوست داشته باشند که استقلال را در دست فردي ببينند که مورد حمايت آنها باشد. وقتي نام از دايي براي خريد پرسپوليس به ميان مي‌آيد طبيعي است که هواداران استقلال دوست داشته باشند که نام خريدار تيم‌ محبوب آنها نيز قلعه نویی باشد تا ديگر شاهد رفتن مربي محبوب آنها به ساير تيم‌ها و قهرمان کردن تيم‌ها نباشد.

اما آنچه در شرايط کنوني مشخص است اينکه سرمربي استقلال تمايل چنداني به تشکيل ائتلاف براي مالکيت آبي‌پوشان را ندارد و اين موضوع را مي‌توان به راحتي از مواضع او فهيمد.

ديروز در باشگاه استقلال بحث در مورد خصوصي سازي سرخابي‌ها داغ بود. مسئولان اين تيم در مورد شيوه‌هاي واگذاري و نفراتي که براي حضور در مزايده اقدام مي‌کنند، اظهارنظر مي‌کردند.

در اين ميان يکي از مسئولان باشگاه به قلعه نویی خبر داد که دایی می خواهد پرسپولیس را بخرد. وی معتقد بود که دايي از هر راهي استفاده مي‌کند تا او و گروهش مالکيت پرسپوليس را بر عهده بگيرد و قلعه نویی که نمي‌خواست در اين خصوص موضع روشني داشته باشد گفت: «مبارکش باشد و اميدوارم اين امر صورت بپذيرد زيرا دايي شناسنامه پرسپوليس است و چه بهتر که اين تيم پرطرفدار به دست او اداره شود.»

در اين ميان يکي از دوستان قلعه نویی که بدش نمي‌آمد سرمربي استقلال هم براي خريد سهام اين تيم وارد گود شود نظر قلعه نویی را در مورد خريد استقلال پرسيد ولي سرمربي آبي‌پوشان با صحبت‌هاي خود نشان داد که علاقه به کارهاي مديريتي در سطح کلان باشگاه را ندارد و بيشتر دوست دارد کارش را به عنوان سرمربي تيم ادامه دهد.

قلعه نویی مي‌گويد: «اي بابا، ما را چه به اين کارها، جاي ما روي نيکت تيم است نه روي صندلي مديريت باشگاه. ما خاک زمين فوتبال را خورده‌ايم و جدايي از آن برايم خيلي سخت است. بهتر است امور مديريتي هم بدست کساني باشد که علاقه‌اي به اين جايگاه دارند.»

* استفاده از محبوبيت قلعه نویی

اگر چه قلعه نویی اعلام کرده که شخصا علاقه‌اي به وارد شدن براي خريد سهام باشگاه را ندارد، اما عده‌اي از اطرافيان او بدشان نمي‌آيد تا از محبوبيت سرمربي نزد هواداران استفاده کرده و به کمک او مالک باشگاه استقلال شوند.

خبرهاي رسيده حاکي از اين موضوع دارد که چند فرد متمول که ارتباط خوبي با سرمربي استقلال دارند، مي‌خواهند گروهي را براي خريد امتياز باشگاه تشکيل بدهند و مقابل فتح الله زاده و دوستان پولدارش قرار بگيرند تا به اين شکل رقابت براي مالکيت باشگاه استقلال به شکل ويژه‌اي پيش برود.

اين افراد باخبر شده‌اند که در ائتلاف تشکيل شده از سوي فتح الله زاده، قلعه نویی جايي ندارد و حالا آنها مي‌خواهند به هر شکل ممکن سرمربي محبوب را به جبهه خود بياورند و با توجه به اينکه تاکنون در فوتبال حضور نداشته‌اند، از محبوبيت سرمربي استفاده کرده و در دل هواداران جايي براي خود پيدا کنند.

هر چند که گفته مي‌شود قلعه نویی در جلسه با نجف‌نژاد مدعي شده که اجازه نخواهد داد در موضوع خصوصي سازي از نامش سوء استفاده شود ولي به نظر مي‌رسد مقابل خواسته‌هاي دوستانش که تاکنون بارها به او کمک کرده‌اند و براي حل مشکلات استقلال دست به جيب شده‌اند کوتاه بيايد و به گروه آنها اضافه شود.

۱۳۹۲/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...