نسخه چاپی

نامه ۶۰۰مسئول بسیج دانشجویی به لاریجانی

عکس خبري -نامه ???مسئول بسيج دانشجويي به لاريجاني

۶۰۰ مسئول بسیج دانشجویی گفتند: اكنون ما دانشجویان بسیجی هم‌صدا با ملت بزرگ ایران، قاطعانه درخواست داریم بر اساس مستندات بسیار و مسلمات قانونی و به استناد آیه شریفه «الفتنة اشد من القتل» اشد مجازات را برای سران فتنه از جمله موسوی و كروبی اعمال كنید.

به گزارش نما؛ 600 مسئول بسیج دانشجویی در نامه‌ای به ریاست قوه قضائیه تأکید کردند: اکنون ما دانشجویان بسیجی نیز هم صدا با ملت بزرگ ایران، قاطعانه درخواست داریم که بر اساس مستندات بسیار و مسلمات قانونی و به استناد آیه شریفه" الفتنه اشد من القتل "، اشد مجازات را برای سران فتنه از جمله موسوی و کروبی اعمال کنید.
متن کامل این نامه به شرح ذیل است:
" حضرت آیت الله آملی لاریجانی (دامت برکاته)
ریاست محترم قوه قضائیه
با سلام و تحیت و احترام
ملت ایران با رهبری پیامبر گونه روح خدا و با برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اولین انقلاب جهانی رهایی بخش بشر را به پیروزی رساند.
تنها انقلاب و حکومتی که در آن آرمان‌های الهی و معنوی و هدایت انسان‌ها به سر منزل کمال اولین اولویت آن است. آرمان آن برقراری عدالت و حمایت از مظلومان و مستضعفان است و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و مبارزه با مستکبران و مفسدان.
این انقلاب اسلامی برای ملت گرانقدر ایران، گرانبهاست، گرانبهاست چون برای بدست آوردن آن بهای گزافی پرداخت کرده است، گرانبهاست چون برای پاس داری از آن همچنان بهای گزافی پرداخت می‌کند و صد البته برای ملت بزرگ ایران گران تمام می‌شود زمانی که ببینند این ثمره خون شهدا با همدستی شیاطین جهانی و ایادی مفلس داخلی با فتنه‌ای از پیش طراحی شده، حماسه بزرگ همبستگی و مشارکت ملی آن در انتخابات سال 88 را با دروغ و سیاه نمایی تبدیل به خدشه‌ای بر چهره نظام اسلامی کند.
اکنون در این بحبوحه سی و پنج سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، هرچند برخی رفتارهای نابجا در عرصه سیاست خارجی و تدابیر نامناسب نظیر توزیع سبد کالا در داخل، موجبات یاوه گویی بد خواهان و خون دل خوردن خیر خواهان نظام را فراهم آورد، عده‌ای فتنه جو با همان هماهنگی قبلی آرزو و زمزمه رفع حصر سران فتنه 88 در سر می‌گذرانند، همانانی که با امیدوار کردن دشمنان این ملت خطای بزرگی را در حق نظام اسلامی روا داشتند.
اکنون ما دانشجویان بسیجی نیز هم صدا با ملت بزرگ ایران، قاطعانه از مقام محترم رئیس قوه قضائیه درخواست داریم که بر اساس مستندات بسیار و مسلمات قانونی و به استناد آیه شریفه ی" الفتنه اشد من القتل " ، اشد مجازات را برای سران فتنه از جمله میرحسین موسوی و مهدی کروبی اعمال نمایید.
این حق مسلم مردم مومن و رنج دیده ایران است که از محضر دادگاه عدل انقلاب اسلامی بخواهند سران فتنه را به جرم اقدام علیه امنیت ملی و آشوب‌های خیابانی و تمام خیانت‌ها، اتهام‌زنی‌ها، تحریک احساسات مردم، آتش زدن بانک‌ها، اموال عمومی و مساجد، شهید کردن عده‌ای جوان بی‌گناه مقابله‌کننده با آشوب و هرج و مرج، خسارات میلیاردی و متوقف کردن رشد اقتصادی سیاسی و علمی کشور، مورد محاکمه قرار داده و مطابق با مواد 697، 498، 500، 512، 610، 618، 619، 675، 676، 677، 683، 687، 689، 697، 698، و بند سه ماده 43 قانون مجازات اسلامی و براساس اصول شرع مبین اسلام، اشد مجازات را برای سران متهم در پرونده فتنه از جمله میرحسین موسوی، مهدی کروبی اعمال نمایند، تا ضمن اتمام این زمزمه‌های شوم، همچنین هشداری باشد برای خط نفاق و سازش که بار دیگر خیال خام وطن فروشی و تسلیم و خیانت به اسلام و انقلاب و مملکت در سر نپرورانند.

و اما مطلب دیگر اینکه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده شده است و صد احسنت به ملت بزرگی که حماسه سیاسی آن را با لبیک گویی به ندای رهبر حکیم و فرزانه در انتخابات پر شور 24 خرداد ماه امسال تحقق بخشیدند، صد افسوس که تاکنون از سوی مسئولین اجرایی، اقدام بایسته و شایسته‌ای در راستای تحقق حماسه اقتصادی صورت نگرفته است که هیچ، بلکه با توزیع بسیار بی تدبیر سبد کالا آن هم در ایام دهه فجر، این فرصت مغتنم را از دست داد. بدین منظور حداقل انتظار از ریاست محترم قوه قضائیه این است که برابر اصل 156 قانون اساسی، گام‌های محکم و استواری را در جهت مجازات مفسدان و اخلالگران اقتصادی بر دارید تا در سایه آن نسیم خوش عدالت و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض بر مشام این ملت بزرگ برسد.
و در این راه همچنان که خود حضرت عالی بهتر بر آن واقف اید، از باب تذکر فرازی از فرمان مورخ 10/2/1380 مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را یادآوری می‌نماییم: «در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضى دیده شود. هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهى نباید استثنا شود. هیچ شخص یا نهادى نمیتواند با عذر انتساب به اینجانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب کشى معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هرمسند باید برخورد یکسان صورت گیرد.»
بسیج دانشجویی بعنوان فراگیرترین تشکل دانشجویی همواره از ابتدای شکل گیری خود در همه دولت‌ها پیگیر و مطالبه گر برخود با مفاسد اقتصادی بوده است و اکنون نیز از دستگاه قضا می‌خواهیم با قاطعیت هرچه تمام‌تر با مفاسد اقتصادی برخورد کرده و صدها هزار دانشجوی بسیجی را پشتیبان خود در این مسیر بدانید."

۱۳۹۲/۱۲/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...