نسخه چاپی

اولین حاشیه فیروزكریمی در ذوب‌آهن

سرپرست كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: گزینه سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن به لحاظ قانونی نمی‌تواند روی نیمكت این تیم اصفهانی بنشیند.

به گزارش نما، علی‌اکبر محمدزاده سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت فیروز کریمی برای سرمربیگری تیم ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: اینطور عنوان شده است که آقای فیروز کریمی با باشگاه ذوب‌آهن به توافق رسیده و گویا قراردادی هم امضا کرده است اما به لحاظ قانونی ایشان نمی‌تواند روی نیمکت ذوب‌آهن بنشیند.

وی افزود: طبق استعلامی که به عمل آوردیم آقای کریمی به دلیل تخلفاتی که در گذشته داشته و همچنین محرومیتی که از سوی کمیته انضباطی برای وی در نظر گرفته شده است برای نشستن روی نیمکت هر تیمی مشکل دارد.

سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره مشکل فیروز کریمی گفت: پیش از این کمیته انضباطی آقای کریمی را 8 جلسه از نشستن روی نیمکت محروم کرده است. به همین خاطر این مربی در هر تیمی که بخواهد مشغول شود باید این 8 جلسه محرومیت را پشت سر بگذراد. ایشان در حال حاضر برای نشستن روی نیمکت و حضور در کنار زمین مشکل دارد و باید محرومیت خود را طی کند.

فیروز کریمی، گزینه سرمربیگری تیم ذوب‌آهن است که با این تیم به توافق رسیده و اگر مشکلی به وجود نیاید فردا (یک‌شنبه) مراسم معارفه او برگزار خواهد شد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۲/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...