نسخه چاپی

اصولگرایان نیازمند نواندیشی هستند

عکس خبري -اصولگرايان نيازمند نوانديشي هستند

مرتضی طلایی گفت: به روز بودن نوعی نواندیشی و اصلاح گری در طیف اصولگرا است.

به گزاش نما؛ به نقل از آریا، مرتضي طلايي گفت: همه تشکل ها از جمله اصولگرايان بايد بتوانند آنچه که موجبات جلب رضايت مردم و کارآمدي بيشتر فعاليت هاي سياسي مي شود را برنامه ريزي کنند.
نائب رئيس شوراي شهر تهران با اشاره به اينکه در اين مقطع مهمترين وظيفه اين است که دوستان اصولگرا با يکديگر هم انديشي کنند اظهار داشت: اصولگرايان با هم انديشي مي توانند به انسجام و يک پارچگي دست پيدا کنند و بتوانند در انتخابات آتي موفق شوند.
وي افزود: اصولگرايان براي موفقيت هر چه بيشتر بايد بتوانند پاسخگوي نيازهاي جامعه باشند و براي اداره کشور و مجلس برنامه داشته باشند که اين نيازمند به روز بودن طيف اصولگرا است.
طلايي با اشاره به اين مطلب که اصولگرايان نيازمند نوانديشي هستند اظهار داشت: به روز بودن نوعي نوانديشي و اصلاح گري در طيف اصولگرا است .
نائب رئيس شوراي شهر با بيان اينکه اجماع جريان هاي اصولگرا در کنار يکديگر براي حضور در هر گونه انتخاباتي ضروري است عنوان کرد: يکي از چالش هاي جريان اصولگرا اين است که بايد اين جريان خودشان را با مردم همراه کنند و پاسخگوي نيازهاي آنها باشند.
وي در ادامه گفت: يکي از موضوعاتي که براي مردم بسيار اهميت دارد موضوع وحدت و هماهنگي در اين طيف است و همينطور قدم برداشتن جريان هاي سياسي در مسير ولايت فقيه از موضوعاتي است که براي مردم اهميت دارد.
طلايي در پايان گفت: دوستان اصولگراي ما در بخش قدم برداشتن در مسير ولايت فقيه بهترين نمره را دارند اما در بخش وحدت و هماهنگي بيش از از گذشته بايد گردهم جمع شوند و براي از بين بردن شکاف و اختناق در طيف اصولگرا قدم بردارند.

۱۳۹۲/۱۲/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...