نسخه چاپی

واكنش كوهكن به حضور اصلاح طلبان در خانه احزاب

عکس خبري -واکنش کوهکن به حضور اصلاح طلبان در خانه احزاب

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر در مجمع عمومی، خانه احزاب كلا در اختیار اصلاح طلبان قرار گیرد، با بانگ بلند و رسا اعلام می كنیم كه در آن شركت نخواهیم كرد.

به گزارش نما؛ به نقل از تسنیم، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب تا پایان سال جاری، گفت: به اعتقاد ما وجود خانه احزاب ضروری است به خاطراینکه در این مکان می‌توان اختلاف سلیقه‌های احزاب را مدیریت و برای آن راه حلی ارائه دهند و خیلی مسائل و مشکلات رسانه‌ای نخواهد شد و مردم تلقی جنگ احزاب نمی‌کنند.
وی افزود: البته باید بپذیریم خانه احزاب نباید منحصر به گروه و جریانی شود، این خانه را باید تبدیل به باشگاهی سیاسی کرد تا در فضایی سالم و با ایجاد تعامل بین همه احزاب قانونی نقشی در خانه احزاب ایفاء کنند.
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: اگر این فضا ایجاد نشود و خانه احزاب دست اصلاح طلبان بیافتد، ما قطعا در آن شرکت نخواهیم کرد و با با بانگ بلند و صدای رسا اعتراض و شکایت خود را اعلام می‌کنیم.
کوهکن با اشاره به اینکه کانون نمایندگان باید برای خانه احزاب تجربه خوبی باشد، اظهارداشت: جامعه نمایندگان یکی از تشکل‌های اصولگرا و عضو جبهه پیروان است، اما در کانون نمایندگان، چهره‌ها و نمایندگان اصولگرا و اصلاح‌طلب دور هم جمع می‌شوند و به تشریح دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود خواهند پرداخت و جلسات کاملا آزاد برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: مجمع عمومی هم تشکیل شود اما اگر خروجی قابل قبولی نداشته باشد، هیچ فایده‌ای برای احزاب نخواهد داشت.
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: از وزارت کشور انتظار داریم در فرآیند برگزاری مجمع عمومی و مراحل فعالیت خانه احزاب دقت کافی داشته باشد تا باشگاه سیاسی تشکیل شود.

۱۳۹۲/۱۲/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...