نسخه چاپی

رایزنی با نوبخت برای افزایش بودجه تهران

عکس خبري -رايزني با نوبخت براي افزايش بودجه تهران

استاندار تهران درباره نواقص موجود در جریان توزیع سبد كالا گفت: در جریان توزیع سبد كالا میان مردم مشكلاتی به وجود آمد كه امیدواریم در دفعات بعد شاهد این اتفاقات نباشیم البته هیچگونه مرگی در جریان عرضه سبد كالا رخ نداده است.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدحسین هاشمی با اشاره به فعالیت‌های استانداری تهران در ایام الله دهه فجر در این استان اظهار داشت: به پاس گرامیداشت فرارسیدن ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در استان تهران مجموعا تعداد 580 پروژه به افتتاح رسیده است.
وی درباره میزان بار مالی این تعداد پروژه‌ها گفت: تعداد پروژه‌های ذکرشده مجموعا ارزشی حدود 540 میلیارد تومان داشته است که امیدواریم اثرات مفیدی را برای مردم داشته باشد که تعداد پروژه‌های ذکرشده اغلب در زمینه‌های مختلفی چون کشاورزی و صنعتی بوده و هریک از آنها به نوعی نیاز مردم ساکن منطقه بوده است.
هاشمی با تکذیب برخی اخبار واصله مبنی بر فوت تعدادی از شهروندان تهرانی در جریان عرضه سبد کالا گفت: در استان تهران هیچگونه مرگی در جریان عرضه سبد کالا رخ نداده است، البته از مردم می‌خواهیم برای دریافت این سبد کمی حوصله به خرج دهند.
استاندار تهران همچنین درباره نواقص موجود در جریان سبد کالا نیز یادآور شد: از نظر تامین کالاهای مورد نیاز برای عرضه سبد کالا در کشور هیچ مشکلی وجود ندارد اما در جریان عرضه آن تعدادی مشکل به وجود آمد که رئیس‌جمهور نیز در این زمینه از مردم عذرخواهی کرد و امیدواریم در دفعات بعد شاهد این اتفاقات نباشیم.
وی با اشاره به افرادی که سبد کالا به آنها تعلق نگرفته است، گفت: مردم به ویژه ساکنان پایتخت که سبد کالا به آنها تعلق نگرفته است می‌توانند امیدوار باشند تا در دفعات بعد توزیع این سبد مشمول دریافت‌کنندگان شوند و منتظر اعلام زمان دقیق بعدی عرضه این سبد باشند.
هاشمی درباره پروژه‌های نیمه کاره موجود در شهرستان‌های استان تهران نیز بیان کرد: پروژه‌هایی که بیش از 80 درصد آنها تکمیل شده باشد اعتبارات لازم به آنها اختصاص خواهد یافت تا آماده بهره برداری شوند.
وی افزود: برای این قبیل پروژه‌ها از سوی دولت تمهیدات ویژه دیده شده تا با شرایط خاصی به بخش خصوصی واگذار شوند و امکان مشارکت مردم در ساخت آنها فراهم شود و هر زمان که طرح مذکور از سوی دولت به استانداری تهران ابلاغ شود این نهاد آمادگی دارد تا این اقدامات را در تمام شهرستان‌های استان تهران عملی سازد.
استاندار تهران با اشاره به اولیت بندی پروژه‌ها در استانداری خاطرنشان کرد: پروژه‌های موجود در استان تهران بر اساس میزان نیاز مردم منطقه به آن و چند فاکتور دیگر اولویت بندی شده و اعتبارات لازمه را جهت تکمیل دریافت خواهند کرد.
هاشمی در پایان درباره بودجه استان تهران و با اشاره به نشست اخیر خود با معاونت برنامه‌ریزی ریاست‌جمهوری تصریح کرد: امیدواریم اعتبارات پایتخت از سوی مجلس و دولت چند مرتبه بالاتر برود تا بتوانیم پروژه‌ها را در موعد مقرر به اتمام برسانیم.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...