نسخه چاپی

سرمربی تیم امید هفته آینده مشخص می شود

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال، گفت: سرمربی جدید تیم فوتبال امید كشورمان هفته آینده از سوی فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد.

به گزارش نما، هادی آیت الهی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود:سرمربی تیم فوتبال امید ایران تا هفته آینده مشخص خواهد شد و قصد داریم خیلی سریع این کار را انجام دهیم.

وی در رابطه با اینکه آیا شانس مربیان خارجی بیشتر است، ادامه داد: اینگونه نیست و مربیان ایرانی نیز به اندازه مربیان خارجی شانس دارند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه گفته می شود شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک با انتخاب نلو وینگادا مخالف بوده است، گفت: این مساله صحت ندارد و شهنازی در این رابطه نظری نداده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حضور وینگادا منتفی شده است، تصریح کرد: حضور او به هیچ عنوان منتفی نیست و در حال بررسی گزینه های خود هستیم.

وی درمورد اینکه آیاکارنامه وینگادا در 5 سال گذشته قابل قبول است؟، اظهار داشت: کارنامه او به خوبی برای همه اهالی ورزش مشخص است.

آیت الهی درخصوص گزینه هایی که در رسانه ها مطرح شده است، گفت: تمام گزینه هایی که نام برده می شود در حد گمانه زنی رسانه ها هستند.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...