نسخه چاپی

جنگ طلبان از طریق ایالت ها وارد عمل شده اند؛

اقدام شورای شهر لس آنجلس علیه افراد و شركت های طرف قرارداد با ایران

شورای شهر لس آنجلس قانونی را تصویب كرده كه به موجب آن هر فرد یا شركتی كه اقدام به معامله با ایران و یا سرمایه گذاری در جمهوری اسلامی كند از انجام معامله با ایالت كالیفرنیا و همچنین شهرها و ادارات محلی این ایالت محروم خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از هاآرتض، شورای شهر لس آنجلس قانونی را تصویب کرده که به موجب آن افراد و شرکت های مختلف از انجام معامله با ایران محروم می شوند . در غیر این صورت اگر شرکتی بین المللی و یا فردی اقدام به معامله و یا سرمایه گذاری در ایران کند، از انجام معامله با ایالت کالیفرنیا و همچنین شرکت ها و ادارات محلی آن محروم خواهد شد.

این اقدام شورای لس آنجلس با توجه به قانون قرارداد با ایران که در سال 2010 میلادی مصوب شده بود انجام شده است.

شورای شهر لس آنجلس در حالی دست به این اقدام زده که بر اساس توافقنامه هسته ای ژنو، تصویب هر گونه تحریم جدیدی از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ایران ممنوع است.

علاوه بر این موضوع به موجب اجرای توافقنامه ژنو، شرکت های بین المللی از جمله آمریکایی در حال لحظه شماری برای ورود به بازار ایران هستند. برای مثال در روزهای گذشته روزنامه وال استریت ژورنال از درخواست شرکت های بوئینگ و جنرال الکتریک برای دریافت مجوز از دولت آمریکا جهت ارسال قطعات هواپیما به ایران خبر داده بود.

با توجه به حساسیت تندروهای حاضر در آمریکا و نگرانی آنها در مورد اینکه به موجب توافقنامه ژنو ساختار کلی تحریم های ایران از بین می رود، به نظر می رسد که جنگ طلبان از طریق ایالت های آمریکا وارد عمل شده اند تا بر دولت فدرال این کشور فشار آورده و از نرمش آن در برابر ایران جلوگیری کنند.

۱۳۹۲/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...