نسخه چاپی

سامانه 111 از امروز آماده دریافت درخواست های مردمی است

مدیر كل بازرسی و رسیدگی به شكایات استانداری هرمزگان از فعال شدن سامانه تلفنی 111 برای دریافت و ثبت درخواست های مردمی از رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش نما؛ ابراهیم اسماعیل زاده روز دوشنبه گفت: پس از ثبت درخواست ها، کد رهگیری صادر می شود که متقاضی می تواند پس از یک ماه با این کد رهگیری نتیجه موضوعات مطرح شده را پیگیری کند.
وی خاطرنشان کرد: نزدیک به 120 نیروی کاربر از دستگاه های مختلف استان هرمزگان برای ثبت درخواست های مردم به صورت الکترونیکی و تلفنی به کارگرفته شده اند.
مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری هرمزگان یادآور شد: شماره تماس 111 برای راحتی شهروندانی که خواهان ارائه درخواست به دولت یازدهم هستند، در نظر گرفته شده است.
اسماعیل زاده ادامه داد: سیستم های مجهز و مدرن برای کارکرد بهتر این سامانه مستقر شده اند تا پاسخگویی به شهروندان بدون بروز مشکلی انجام شود.
وی همچنین آموزش 120 نیروی به کار گرفته شده در این سامانه را از اولویت های کاری مرکز سامد استان هرمزگان برشمرد و توضیح داد: این تعداد نیرو که با هماهنگی مرکز اطلاع رسانی ریاست جمهوری آموزش دیده اند از امروز مستقر و آماده دریافت درخواست های مردم هستند.
مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری هرمزگان با تاکید بر این که اقدامات لازم برای به روز رسانی مرکز تماس 111 استان با نصب دستگاه های جدید انجام شده است، افزود: با این اقدام تمامی شهروندان هرمزگانی از 13 شهرستان و دورترین نقطه استان می توانند با این شماره تماس بگیرند و درخواست خود را پیگیری کنند.
اسماعیل زاده خاطر نشان کرد: حدود 60 خط تلفنی به این سامانه متصل شده است تا پاسخگویی به مردم در کمترین زمان ممکن انجام شود و در صورت نیاز 60 خط دیگر هم اضافه می شود.
وی با بیان این که کاربران سامانه 111 در دو نوبت فعالیت می کنند، گفت: مردم با استفاده از این سامانه بدون هزینه سفر و تحمل زحمت می توانند مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق 111 اعلام کنند.
این مسوول در استانداری هرمزگان همچنین از مردم درخواست کرد تا برای توسعه استان از طریق این سامانه پیشنهادهای خود را ارایه کنند.
اسماعیل زاده ادامه داد: پیشنهاد یک شهروند می تواند کارگشا و گره گشای مشکلات استان هرمزگان باشد از این رو از همه آحاد ملت در خواست داریم که پیشنهادات و انتقادات خود را با 111 در میان بگذارند.
وی یادآور شد: شهروندان پس از شماره گیری 111، در حوزه طرح، پیشنهاد و انتقاد عدد 1 ، در حوزه دارو و درمان عدد 2، مشکلات مسکن عدد 3، مشکلات اشتغال عدد 4 و سایر موارد عدد 5 را انتخاب کنند تا راحت تر به کارشناسان مربوطه وصل شده و در خواست ها نیز دسته بندی شود.

۱۳۹۲/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...