نسخه چاپی

شكایت از ایرانسل به كمیسیون اصل ۹۰ مجلس

عکس خبري -شکايت از ايرانسل به کميسيون اصل ?? مجلس

نایب رئیس كمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌گوید: شكایت‌هایی از ایرانسل وجود دارد كه مورد بررسی قرار گرفته و استعلاماتی به عمل آمده و ما منتظر پاسخ استعلامات هستیم.

به گزارش نما؛ به نقل از تسنیم، داوود محمدی نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره پرونده‌های مورد بررسی در کمیته اقتصادی این کمیسیون اظهار داشت: در این کمیسیون پرونده بابک زنجانی و شکایت‌هایی از ایرانسل وجود دارد که مورد بررسی قرار گرفته که در مورد پرونده شکایت از ایرانسل باید بگویم استعلاماتی به عمل آمده و ما منتظر پاسخ استعلامات هستیم.
وی افزود: در زمینه پرونده بابک زنجانی قرار است گزارشی از بابت بررسی اصلاح ساختارها و اشکالاتی که در فرآیندها و سیستم‌ها وجود داشته و در واقع دلایلی که سبب به‌وجود آمدن چنین پدیده‌هایی می‌شود، تهیه شود.
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 بر همین اساس تصریح کرد: این گزارش درباره نقاط آسیب‌پذیر و اشکالاتی است که در سیستم بانکی، نهادها، سازمان‌ها و سایر تشکیلات اجرایی و غیراجرایی وجود دارد و سبب به‌وجود آمدن پدیده‌هایی مانند بابک زنجانی می‌شود لذا ما در این گزارش این موضوعات را ارزیابی می‌کنیم تا به جای معلول‌ها با علت‌ها برخورد شود.
محمدی خاطرنشان کرد: پس از تهیه این گزارش در صحن کمیسیون این موضوع مطرح می‌شود و اگر اعضای کمیسیون اصل 90 به آن رأی دهد این گزارش در صحن علنی نیز قرائت خواهد شد.

۱۳۹۲/۱۲/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...