نسخه چاپی

ادینیو با شماره 30ایران در جام‌جهانی؟

مهاجم برزیلی تیم فوتبال مس كرمان گفت: شماره 30 را خیلی دوست دارم و می‌خواهم شماره 30 تیم ملی را در جام جهانی به تن كنم.

به گزارش نما به نقل از مشرق، لوسیانو ادینیو مهاجم برزیلی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص گفت‌وگویی که با یک سایت برزیلی انجام داده است عنوان کرد: این مصاحبه را چند روز پیش انجام دادم و اکنون هم در دبی هستم، اما همه مسائلی که در این مصاحبه گفتم درست است.

وی افزود: برای گرفتن تابعیت ایرانی و بازی برای تیم ملی ایران مدارکم را به فدراسیون فوتبال ایران داده‌ام و این اتفاق بعد از صحبتی که با کی‌روش داشتم افتاده است.

مهاجم برزیلی مس با بیان اینکه برای حضور در تیم ملی ایران با کارلوس کی‌روش صحبت کرده‌، گفت: کی‌روش از من پرسید دوست داری برای تیم ملی بازی کنی و من هم گفتم بله! من نمی‌دانم کی‌روش الان کجاست و خودم هم در دبی هستم اما این اتفاق افتاد و سرمربی تیم ملی از من پرسید که «ادینیو! دوست داری برای تیم ملی بازی کنی یا نه؟» و من هم تمایل زیادی برای این کار دارم.

ادینیو در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند برای اردوی آفریقای جنوبی به تیم ملی دعوت شود یا نه، عنوان کرد: امیدوارم دعوت شوم. خیلی دوست دارم در جام جهانی بازی کنم و توانایی این را دارم که به تیم ملی ایران در برزیل کمک کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضورت در تیم ملی ایران قطعی است، تاکید کرد: بله، ان‌شاالله.

«ایران مهاجمان زیادی دارد و بازیکنان مانند دژاگه، قوچان‌نژاد، خلعتبری، جهانبخش، آزمون و ... مدعی حضور در خط حمله تیم ملی هستند» ادینیو در واکنش به این موضوع تصریح کرد: می‌دانم ایران مهاجمان خوبی دارد و همه بازیکنان تیم ملی بازیکنان بزرگی هستند اما من هم دوست دارم به تیم ملی ایران کمک کنم و با این تیم در جام جهانی باشم.

مهاجم مس یادآور شد: بازی در جام جهانی و حضور در برزیل هیجان انگیز است و امیدوارم این اتفاق برای من بیفتد.

ادینیو در خصوص رویارویی ایران با آرژانتین در جام جهانی گفت: بازی با آرژانتین یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیم ملی ایران است. آرژانتین تیم بزرگی است که بازیکنان بزرگی چون مسی، دی‌ماریا، آگرو، ماسچرانو و ... را دارد اما مشکلی از این بابت نداریم. فوتبال یک بازی 11 به 11 است و نتیجه هم در زمین مشخص می‌شود.

این بازیکن برزیلی با تاکید بر اینکه دوست دارد در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشته باشد، به تسنیم گفت: می‌خواهم علاوه بر حضور در جام جهانی به تیم ملی ایران هم کمک کنم چون ایرانی‌ها را خیلی دوست دارم.

«اگر به تیم ملی ایران دعوت شوی دوست داری چه شماره‌ای را بپوشی؟» ادینیو در پاسخ به این سوال گفت: من شماره 30 را خیلی دوست دارم و «ان‌شاالله» در جام جهانی شماره 30 ایران را می‌پوشم.

به گزارش تسنیم، ادینیو در حالی از تمایلش برای حضور در تیم ملی ایران با پیراهن شماره 30 خبر داد که طبق قانون فیفا بازیکنان حاضر در جام‌جهانی تا پیراهن شماره 23 را می‌توانند بر تن کنند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۲/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...