نسخه چاپی

واكنش دانشگاه احمدی‌نژاد به اظهارات مدیركل معاونت آموزشی وزارت علوم

عکس خبري -واکنش دانشگاه احمدي‌نژاد به اظهارات مديرکل معاونت آموزشي وزارت علوم

دانشگاه ایرانیان با صدور اطلاعیه‌ای اظهارات اخیر مدیركل معاونت آموزشی وزارت علوم را درباره این دانشگاه فاقد مبنای قانونی خواند.

به گزارش نما ، در پی اظهارات اخیر مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی مبنی بر غیرقانونی بودن پیش ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در دانشگاه ایرانیان، روابط عمومی این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در اطلاعیه این دانشگاه آمده است:
به اطلاع کلیه علاقمندان به ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی می‌رساند دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان کلیه مستندات و مجوزهای قانونی لازم را طبق مدارکی که از طریق وبگاه دانشگاه منتشر نموده، از مراجع مربوطه دریافت کرده است.
علاوه بر این مکان در نظر گرفته شده برای برگزاری دوره‌ها، اسامی اساتید و اعضای هیئت‌علمی و نیز برنامه‌های آموزشی رشته‌های تحصیلی را منطبق با برنامه آموزشی رسمی و مصوب کشور به صورت مکتوب به وزارت علوم، تحقیقات وفناوری ارائه نموده است.
لذا اظهارات تکراری و خلاف واقع یکی از مدیران کل معاونت آموزشی وزارت علوم فاقد مبنای قانونی و احتمالا براساس ملاحظات دیگری صورت گرفته که برما پوشیده است.
همچنین پیش ثبت‌نام از متقاضیان در رشته‌های مختلف کاملا قانونی و حق مسلم و خدشه‌ناپذیر این دانشگاه بوده که تا موعد مقرر و اعلام شده ادامه خواهد یافت.
بدیهی است پس از انجام این مرحله، نحوه برگزاری آزمون ورودی و ثبت‌نام قطعی و زمان آغاز دوره‌های آموزشی متعاقبا اعلام خواهد شد.

۱۳۹۲/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...