نسخه چاپی

همسران اعضای هیئت دولت به قم رفتند

همسر رئیس جمهور و جمعی از همسران اعضای هیئت دولت با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها و زیارت مضجع نورانی این بانو، ‌ با تولیت آستان دیدار و گفت‌و‌گو كردند.

به گزارش نما ، آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم در این دیدار که در سالن محراب برگزار شد، درباره جایگاه حضرت فاطمه معصومه (س) و نقش این بانو در ترویج مکتب اهل‌بیت (ع) سخن گفت.
امام جمعه قم اظهار کرد: در قم یک دختر نمونه آل الله که در جوانی با هماهنگی مقام ولایت و خلیفه‌الله مسیری را انتخاب کردند حضور یافتند که منبع برکات فراوانی در نشر معارف اهل‌بیت (ع) است.
وی به جایگاه این بانو در کلام معصومین علیهم‌السلام اشاره و با بیان اینکه بر اساس روایات، زائران این بانو اهل بهشت هستتند، افزود: از شما بانوان می‌خواهم به این مسئله توجه کنید، ‌ شما سزاوار‌تر از هر کس دیگری هستید که در حفظ، حراست و پیام‌رسانی رسالت حضرت معصومه (س) تلاش کنید.
آیت‌الله سعیدی بیان کرد: باید توجه داشته باشید، اکنون که رسالت و تکالیفی بر دوش همسرانتان است، ‌هر کدام از شما باید به سهم خود برای اعتلای کلمه‌الله تلاش کنید.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) با بیان اینکه هیچ کاری ماندگار‌تر از کار برای اهل‌بیت (ع) نیست، ‌ افزود: امروز این فرصت در اختیار شماست؛ باید ‌از آن بهره کامل را ببرید.
امام جمعه قم وجود نظام اسلامی بر اساس آموزه‌های ناب اهل بیت پیامبر (ص) را عنایت بزرگ خداوند دانست و تصریح کرد: خدا را شاکریم که بعد از قرن‌ها مظلومیت شیعه، ‌با مجاهت حضرت امام خمینی (ره)، خون شهیدان و تلاش مرجعیت، روحانیت، دانشجویان و همه مردم خداوند عنایت کرده و این تلاش‌ها به ثمر نشست و نظام اسلامی در جامعه جهانی شکل گرفت.
آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه ایران، ‌ حاکمیت اسلام ناب در جهان است، ‌ خاطرنشان کرد: امروز در کشور‌ها برای تغییر دولت‌ها تلاش‌های زیادی می‌شود ولی هیچ کدام از این تغییر‌ها، به شیرینی تغییراتی که در ایران می‌شود، ‌ نیست؛ همین مسئله وظیفه ما را نسبت به شکرگزاری و حفظ و مراقبت از انقلاب و نظام دوچندان می‌کند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با تأکید بر اینکه باید همواره قدردان مسئولان باشیم، افزود: در تاریخ حسرت حضور چنین مسئولانی را در دل داشتیم، حال که امروز خداوند این عنایت را به ما داشته و مسئولانی دلسوز و پرتلاش در اختیار ما قرار داده است، ‌ ‌باید قدردان باشیم و از آن‌ها حمایت نماییم و دعا کنیم تا به اهداف بلند خود برسند.
وی حمایت از مسئولان نظام را وظیفه‌ای دینی، ‌اخلاقی، ملی و انسانی دانست و با بیان اینکه توده مردم قدردان نظام و مسئولان آن هستند، گفت: ‌ طایفه اندکی که قدر‌دان تلاش دلسوزانه مسئولان نیستند، ‌ باید زمان شاه با ساواک جهنمی آن را که بر مردم حکومت می‌کردند به یاد داشته باشند که هیچ کسی جرئت کمترین نقدی را نسبت به آن‌ها نداشت؛ ولی امروز به برکت حاکمیت ارزش‌های اسلامی در جامعه، آزادانه به بالا‌ترین مقام کشور انتقاد می‌کنند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) خاطرنشان کرد: باید این نظام ولایی را پاس داشت تا این امت به برکت خون شهیدان به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر تحویل داده شود.

۱۳۹۲/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...