نسخه چاپی

مرگ دو جوان در میان شعله‌ های آتش پراید

فرمانده انتظامی تربت‌جام گفت: در پی تصادف یك دستگاه خودروی پراید با كامیون در محور تربت‌جام ـ فریمان خراسان رضوی خواهر و برادری جوان میان شعله‌های آتش جان باختند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی تربت‌جام گفت: در پی تصادف یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در محور تربت‌جام ـ فریمان خراسان رضوی خواهر و برادری جوان میان شعله‌های آتش جان باختند.

علی اصغر مختاری اظهار کرد: ساعت 19:30 دقیقه شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر 10 محور تربت‌جام ـ فریمان بلافاصله عوامل گشت انتظامی کلانتری 12 شهید بهشتی این فرماندهی به همراه نیروهای امدادی در محل حضور یافته و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید با سه نفر سرنشین که از روستای خیرآباد بالاجام به سمت تربت‌جام در حال حرکت بوده در حین سبقت از یک دستگاه خودروی کامیون 10 چرخ از پهلو با آن برخورد کرده و دچار آتش‌سوزی می‌شود.

وی افزود: بر اثر این حادثه دلخراش راننده خودرو، زنی به نام لیلی 35 ساله و برادرش حسین 44 ساله در میان شعله‌های آتش سوختند و دیگر سرنشین‌ خودرو به نام اسماعیل 35 ساله که همسر راننده بود نیز به شدت مجروح که به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی تربت‌جام با اشاره به ادامه تحقیقات در این خصوص خاطرنشان کرد: با همکاری عوامل آتش‌نشانی، آتش مهار و اجساد برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

۱۳۹۲/۱۲/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...