نسخه چاپی

مقام معظم رهبری نقشه دشمنان را با یك كلام باطل می‌كنند

عکس خبري -مقام معظم رهبري نقشه دشمنان را با يک کلام باطل مي‌کنند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رهبر بیدار ما همواره جلوتر از حوادث حركت می‌كند و نقشه و توطئه دشمنان را با یك سخنرانی و با یك كلام باطل می‌كنند كه این نعمتی برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش نما ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی دقایقی پیش در ششمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین قم که در شیراز برگزار شد اظهار کرد: روحانیت قبل از انقلاب به شدت تحت فشار بود و امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی عزت و هویت از دست رفته روحانیت را احیا کرد.
وی با اشاره به فسادهای دوران پهلوی گفت: حکومت ملعون پهلوی تمام تلاش خود را برای ترویج فساد و به سخره گرفتن اعتقادات مردم به کار برد اما امام با حرکت انقلابی خود این مردم و کشور را آزاد کرد و عزت از دست رفته را به مردم ایران بازگرداند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه پهلوی ملعون روحانیت را به شدت تحت فشار قرار داده بود افزود: این وضعیت خفقان به گونه‌ای بود که طلبه‌ها در قم روزها به بیرون شهر می رفتند و شب‌ها برمی‌گشتند.
وی با بیان اینکه رضاخان در ابتدا تظاهر به دینداری می‌کرد، خاطرنشان کرد: هدف حکومت پهلوی برچیدن مظاهر عاشورا و فرهنگ حسینی بود به همین دلیل روزه خوانی و تعزیه را قدغن کرده و در روز عاشورا حرمت‌شکنی می‌کرد، این وضعیت به گونه‌ای بود که مرحوم صدوقی روزه خوانی خود را قبل از طلوع فجر شروع می‌کرد و هنگام اذان صبح به آن خاتمه می‌داد.
وی با اشاره به نقش بی بدیل امام خمینی (ره) در عزت بخشی به روحانیت گفت: امام راحل هویت از دست رفته ما را احیا کرد به گونه‌ای که اکنون فرمانده کل قوا که بیش از یک میلیون نیروی مسلح زیر فرمانشان است یک روحانی، مجتهد و مرجع تقلید است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه جامعه امروز ایران مدینه طیبه نیست افزود: مسئولان و بزرگان در حال تلاش هستند و هرچند هنوز به آرمان‌های امام راحل نرسیده‌ایم اما مسیر و روش درست است.
وی به رفتار امام علی(ع) با یکی از دوستدارانشان که شراب‌خواری کرده بود اشاره کرد و گفت: فساد به این سادگی ریشه‌کن نمی‌شود اما مهم حرکت در مسیر درست است.
حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در تداوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: رهبر بیدار ما جلوتر از حوادث حرکت می‌کند و همیشه نقشه و توطئه دشمنان را با یک سخنرانی و با یک کلام باطل می‌کند و این نعمتی برای انقلاب اسلامی است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به صحبت‌های وندی شرمن، گفت: این خانم که بیشتر به اسکلت شبیه است مدام دم از راستی‌آزمایی می‌زند در صورتی که مقامات آمریکا خود کذاب هستند.
وی با اشاره ابلاغیه سیاست‌های اقتصادی مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: در جلسه سران قوا با رهبر معظم انقلاب، مقام معظم رهبری فرمودند اگر می‌خواهید از گردنه‌های اقتصادی به سلامت بگذرید باید با اتکا به نیروی بومی چشم به دشمنان نداشته باشید.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) برای شیراز تصریح کرد: استان فارس میزبان بیش از 800 امامزاده است که گل سرسبدآنها وجود مبارک احمد‌بن‌موسی(ع) است.
وی با اشاره به شخصیت والای احمدبن‌موسی(ع) اظهار کرد: ولایت‌پذیری ایشان از امام رضا(ع) بارزترین ویژگی ایشان است و حرم ایشان در شهر شیراز سبب خیر و برکت برای مردم این شهر و استان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی در پایان سلام مقام معظم رهبری را به علمای حاضر در این اجلاسیه ابلاغ کرد و گفت: اجازه می‌خواهم تا سلام شما را نیز به ایشان برسانم.

۱۳۹۲/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...