نسخه چاپی

تشكیل بسیج سوریه توسط شیعیان، اهل تسنن و علویان

عکس خبري -تشکيل بسيج سوريه توسط شيعيان، اهل تسنن و علويان

مراسم بزرگداشت شهدای مخابرات لشكر27 محمد رسول‌الله(ص) با حضور جمعی از فرماندهان دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش نما ، مراسم بزرگداشت شهدای مخابرات لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) با حضور فرماندهان این لشکر در ایام دفاع مقدس و خانواده شهدا در سالن 5 آذر تهران برگزار شد.
در این مراسم که خانواده‌های 13 شهید سوریه نیز در آن حضور داشتند، سردار رضا یزدی معاون حقوقی و پارلمانی سپاه، محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس و فرمانده اسبق لشکر 27، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ حاضر بودند و حجت‌الاسلام مهدی طائب نیز در این برنامه به ایراد سخنرانی پرداخت.
سردار امامقلی از فرماندهان این لشکر در ایام دفاع مقدس طی سخنان کوتاهی با اشاره به موضوع سوریه گفت: آمریکا و اروپا تصمیم گرفته بودند تا به سوریه حمله کنند اما تشکیل بسیج در این کشور با حضور جوانان شیعه، اهل تسنن و علویان، جلوی این تصمیم آنها را گرفت.
وی خاطرنشان کرد: امروز دهها گروه مثل حزب‌الله با حضور جوانان سوری تشکیل شده و شاهد هستم که هر از چند گاهی برخی از خانواده شهدای آنها به ایران می‌آیند.
تقدیر از خانواده شهیدان محمد کریمی، حسن مونسان، حسین فراهانی، داود مهدیان، اسماعیل شهیدی و محمدرضا شعبانی و نیز قرائت پیام توسط پدر یکی از شهیدان سوری، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...