نسخه چاپی

پوشش گسترده سفر روحانی توسط صداوسیما

سازمان صدا و سیما در جریان سفر دولت به استان هرمزگان به صورت ویژه‌ای اقدام به پوشش خبری این سفر كرد.

به گزارش نما ،‌ در جریان سفر استانی دولت به استان هرمزگان ضمن اعزام خبرنگاران از خبرگزاری های مختلف،‌ دو گروه خبری از سازمان صدا و سیما برای پوشش رسانه ای این سفر در هرمزگان مستقر شده بودند.
در همین رابطه صدا و سیما در اقدامی ویژه، برای پوشش اخبار سفر استانی دولت اقدام به اعزام 6 واحد ارتباط ماهواره ای (SNG) برای پوشش زنده سخنرانی و برنامه های رئیس جمهور از شبکه خبر کرده بود.
پخش زنده اکثر سخنرانی‌های روحانی از شبکه استانی و خبر صدا و سیما نیز از نکاتی بود که در سفرهای استانی دولت پیشین کم سابقه بوده است.
همچنین پوشش برنامه های معاونین و وزرای دولت که در این سفر روحانی را همراهی می کردند، از سوی دفتر استانی صدا و سیما صورت می گرفت.
بنابر این گزارش، این در حالی است که طی روزهای گذشته اظهارنظر حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور و نماینده وی در شورای نظارت بر صدا و سیما طی اظهارنظری جنجالی گفته بود : «علاوه بر بودجه رسمی، این سازمان (صدا و سیما) مبلغ سنگینی از دولت بودجه اضافی خواسته و برای تامین آن مهلتی دو ماهه تعیین کرده است.»
این اظهارنظر آشنا، جنجال های زیادی را در روزهای اخیر ایجاد کرده و برخی از اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما خواستار برکناری وی از این شورا شدند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...