نسخه چاپی

باید امنیت مرزها را 100 درصدی كنیم

عکس خبري -بايد امنيت مرزها را 100 درصدي کنيم

رئیس كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اگر پاكستان نتواند كنترل كند، مستقیماً وارد می‌شویم و اگر لازم باشد، هماهنگ می‌كنیم و تروریست‌ها را در داخل خاك پاكستان تعقیب می‌كنیم.

به گزارش نما، به نقل از تسنیم، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدات مرزهای کشورمان از سوی تروریست‌های داخل خاک پاکستان، گفت: از وزیر کشور خواستیم این موضوع را با جدیت پیگیری کند و اجازه ندهد مزدوران استکبار و صهیونیست‌ها، مرزهای‌مان را ناامن کنند.
وی با بیان اینکه منتظر گزارش وزیر کشور هستیم، تصریح کرد: القاعده در پاکستان فعالیت می‌کند و باعث ناامنی این کشور شده است؛ بنابراین ما باید کاری کنیم که در مرزهای خود امنیت 100 درصدی داشته باشیم.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: عصبانیت ایادی کفر و استکبار از قدرت جمهوری اسلامی ایران و از قدرت روزافزای نظام اسلامی است و این تروریست‌ها از این ناراحت هستند که دیگر آمریکا جایگاه خود را در منطقه از دست داده است.
خجسته با بیان اینکه از دولت پاکستان انتظار داریم که قدرتمندتر وارد میدان شود، تاکید کرد: اگر دولت پاکستان تاخیر داشته باشد و نتواند این موضوع را مدیریت کند، خودمان به صورت مستقیم وارد می‌شویم و مسئله را مدیریت و تعیین تکلیف می‌کنیم.
وی تصریح کرد: قبلاً هم این موضوع را اعلام کرده بودیم که اگر پاکستان نتواند کنترل کند، مستقیماً وارد می‌شویم و اگر لازم باشد، هماهنگ می‌کنیم و تروریست‌ها را در داخل خاک پاکستان تعقیب می‌کنیم.
رئیس کمیسیون شوراها همچنین اظهار داشت: ما نمی‌توانیم با اشرار مدارا کنیم و بنشینیم آنها در مرزهای ما شرارت و ایجاد ناامنی کنند؛ اگر پاکستان نتواند این اشرار و تروریست‌ها را جمع کند، مشخص می‌شود که در کنترل آنها ضعف دارد، در آن صورت ما با قدرت وارد می‌شویم و تکلیف تروریست‌ها را مشخص می‌کنیم.
خجسته در پایان تاکید کرد: نه تنها در مرز کشورمان با پاکستان، بلکه هر مرزی که تروریست‌ها بخواهند ایجاد ناامنی کنند، محکم وارد می‌شویم.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...