نسخه چاپی

دولت باید از دهك‌های پائین در بخش بهداشت و درمان حمایت كند

عکس خبري -دولت بايد از دهک‌هاي پائين در بخش بهداشت و درمان حمايت کند

عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجس گفت: دولت باید بخش بهداشت و درمان را مدیریت كند تا دهك‌های پائین جامعه تحت پوشش بیمه‌های درمانی قرار بگیرند.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، مراد هاشم زهی درباره بحث‌های حمایتی هزینه‌ها در بخش بهداشت و درمان اظهار کرد: مجلس هر جا که طرح و لایحه‌ای که به نفع مردم و بیمه همگانی باشد استقبال می‌کند البته با توجه به شرایط موجود هر طرحی که بار مالی داشته باشد ممکن است رای لازم را کسب نکند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: مجلس از هر تدبیری که دولت داشته باشد و براساس پیش بینی‌های قانون اساسی برای بهره گیری یکسان از بیمه درمانی استقبال می‌کند.
وی با بیان اینکه دولت باید مدیریت کند و دهک‌های پائین جامعه تحت پوشش بیمه قرار بگیرند، تصریح کرد: تعرفه‌ها ی پزشکی قشر و جامعه پزشکی در مقایسه با بسیاری از کشور‌ها پائین است تعرفه‌های کنونی زیاد نیست اما باز هم ما به عنوان نمایندگان مردم باید به گونه‌ای صحیح طرف پزشکان و مردم را در نظر بگیریم.
هاشم زهی با تاکید براینکه باید تا حد امکان رفاه و وضعیت مردم در نظر گرفته شود، عنوان کرد: تلاش مجلس بر این است که تعرفه‌های پرداختی مردم برای بهداشت و درمان کمتر شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون بهداشت در مجلس دغدغه مردم را دارند تا بیمه‌ها بیشترین حمایت‌ها را از مردم داشته باشد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...