نسخه چاپی

فتنه گرا ن قصد دارند قدرت پوشالی خود را نشان دهند

عکس خبري -فتنه گرا ن قصد دارند قدرت پوشالي خود را نشان دهند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر گفت: فتنه‌گران سال ۸۸ كه هم‌اكنون رأفت نظام اسلامی آن‌ها را به وادی بی‌حیایی كشانده قصد دارند عظمت و قدرتی پوشالی از خود ایجاد كرده و آن را دوباره به اطرافیان جاهل خود القا كنند.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، سید ابوالفضل شاه‌طاهری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر در واکنش به پاسخ به اظهارات فعالان فتنه در گردهمایی اصلاح طلبان همدان اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای در حالی که برنامه شوم آن‌ها در سال 88 با شکست مواجه شد و از طرفی هم اکنون رأفت نظام اسلامی آن‌ها را به وادی بی‌حیایی کشانده است، هنوز به دنبال تشویش افکار پویای مردم هستند.
وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند اهل فتنه مایلند که خشیت خودشان را، خوف از خودشان را در دل نخبگان و خواص به جای خشیت خدا بنشانند یعنی مایلند از آنها بترسند و این مطالبات به ظاهر حق طلبانه سر باز می‌کند و این در حالی است که مردم فهیم ما به پشتوانه این انقلاب و آرمان هایش و حمایت از ولایت فقیه ،حماسه 9دی را آفریدند و خشم خود را نسبت به اهانت به فرهنگ عاشورا و ولایت فقیه به جهان و جهانیان نشان دادند.
این فعال دانشجویی تصریح کرد: آنان که راجع به ناکارآمدی نظام اسلامی اظهار نظر می‌کنند بهتر است نگاهی به فتنه انگیزی‌ها و نقشه‌های باطل خود کنند که چگونه مردم بصیر با رهبری امام امت و در عین کارآمدی نظام، فعالیت‌های 10 ساله آنها را نقش برآب کرد، اما متاسفانه این افراد عبرت نمی‌گیرند و قصد دارند عظمت و قدرتی پوشالی از خود ایجاد کرده و آن را دوباره به اطرافیان جاهل خود القاء کنند. قدرتی که جز به آتش کشیدن خیمه‌های غزای سالار شهیدان و رسوایی هرچه بیشتر خود نمودی نداشته است.
«نظام اسلامی به اندازه‌ای کارآمد هست که بتواند بحران حاصل از برخورد غیر قانونی و ضد قانونی فتنه گران که مورد حمایت سران کشورهای مستکبر بوده اند را در 9 دی خنثی کند».
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر اضافه کرد: در نظامی که قوانینش براساس آیات قرآن و فرهنگ غالب بر جامعه‌اش فرهنگی جز عاشورا نیست هیچگاه برای رسیدن به قدرت خونی ریخته نمی‌شود چرا که این کار، کار فتنه گرانی است که نگاهشان به یک پست منافع شخصی و حزبی است نه خدمت به مردم و این ملت هیچگاه سخن رهبر فقید خود را که فرمود "نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد" را فراموش نمی‌کنند و قبل از این که پیش بینی شوم آنان به نتیجه برسد آنها را رسوا می‌کنند.
شاه‌طاهری در پایان گفت: توصیه‌ای به این افراد داریم که علیه این نظام کمتر دسیسه کنید زیرا این نظام با خون شهدا بیمه گشته و خداوند می‌فرماید و مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین .

۱۳۹۲/۱۲/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...