نسخه چاپی

نتانیاهو:

در سفر به آمریكا در مورد برنامه هسته‌ای ایران با اوباما صحبت می‌كنم

عکس خبري -در سفر به آمريکا در مورد برنامه هسته‌اي ايران با اوباما صحبت مي‌کنم

نخست‌وزیر رژیم ‌صهیونیستی كه برای شركت در نشست سیاست‌گذاری «آیپك» امروز به آمریكا سفر می‌كند، پیش از آغاز سفر خود اعلام كرد در واشنگتن در مورد برنامه هسته‌ای ایران و مذاكرات سازش با اوباما گفت‌وگو می‌كند.

به گزارش نما ، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد در دیدار با «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا با وی در مورد برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات سازش گفت‌وگو می‌کند.
نتانیاهو امروز برای حضور در نشست سیاستگذاری «آیپک» (کمیته امور عمومی آمریکا اسرائیل) که اصلی‌ترین گروه لابی‌گر حامی اسرائیل به شمار می‌آید، به آمریکا سفر می‌کند.
نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز دوشنبه در کاخ سفید با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کند. پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل پیش از این گزارش داده بود که نتانیاهو در این دیدار برای پذیرش چارچوب طرح پیشنهادی واشنگتن در مذاکرات سازش اعلام آمادگی می‌کند. وی در مقابل بر خواسته خود مبنی بر توقف غنی‌سازی در ایران پافشاری خواهد کرد.
نتانیاهو در سفر خود به آمریکا با سران برخی شرکت‌های بزرگ بازار فناوری آمریکا موسوم به «سیلیکون ولی» هم دیدار خواهد داشت. «اپل»، «ای-بی» و «واتس‌اپ» از جمله مجموعه‌هایی هستند که مدیرانشان با نتانیاهو دیدار خواهند کرد

۱۳۹۲/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...