نسخه چاپی

سردار جزایری:

ساخت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجماع می‌خواهد

عکس خبري -ساخت موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس اجماع مي‌خواهد

گردهمایی مدیران،‌مجریان و 800 نفر از كارشناسان جمع‌آوری،‌تدوین محتوا و تعیین رسانه پروژه‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شد.

به گزارش نما ، در این مراسم که سرلشگر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی حضور داشتند سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌از سرلشگر فیروزآبادی تشکر می‌کنم چرا که ایشان از مشوقان اصلی برپایی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده و هستند.
وی ادامه داد: انشاءالله این موزه بزرگ در حال ساخت با مساعدت ایشان و همه عزیزان به زودی شاهد یک بنای ماندگار که برای اعصار تاریخ و آیندگان الگو است ساخته شود و الگوی خوبی برای مدیریت اسلامی،‌انقلابی، جهادی، عالمانه باشد.
سردار جزایری با اشاره به اینکه در تدوین محتوای این موزه باید دقت لازم را داشته باشیم، گفت:‌ در کنار دقت لازم برای تدوین محتوای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بایستی سرعت عمل مناسب را هم به کار ببریم تا انشاءالله در زمان مشخص وضعیت محتوایی موزه را به وضعیت مطلوب برسانیم و گام‌های دیگر را در راستای تکمیل این موزه برداریم.
وی افزود: این کار بزرگ نیاز به حضور، مساعدت و همکاری همه دستگاه‌های دولتی، غیردولتی، سازمان‌های مردمی ، اشخاص حقیقی و حقوقی را به شرط صحت عمل می‌طلبد و مسئولان موزه و سایر دست‌اندرکاران بایستی کاری کنند که این اجماع برقرار شود. این اجماع نیاز به حضور هدفمند و شاداب دارد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...