نسخه چاپی

به‌یادماندنی‌ترین‌جمله‌‌امسال رهبری چه‌بود؟

عکس خبري -به‌يادماندني‌ترين‌جمله‌‌امسال رهبري چه‌بود؟

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب ( KHAMENEI.IR ) در نظر دارد تا مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ رهبر انقلاب در سال ۹۲ را با كمك مخاطبان انتخاب كند.

به گزارش نما ، در سالی که گذشت، بیش از 80 صفحه از صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب KHAMENEI.IR به متن سخنان و پیام‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اختصاص یافت. این پایگاه اطلاع رسانی از مخاطبان خود درخواست کرده است که مهم‌ترین و به‌ یاد ماندنی‌ترین جمله‌ی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در سال جاری را انتخاب کنند.
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از کاربران و مخاطبان مورد نظر خواسته است تا پاسخ و نظرات خود را از طریق صفحه منتشر شده در خصوص نظرسنجی ارسال کنند یا آن را به شماره‌ی 20110 پیامک کنند تا در ذیل متن نظرسنجی منتشر شود.
طبق متن نظر سنجی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب برای سهولت در انتخاب می‌توان از جملات برگزیده که در صفحه نظرسنجی منتشر شده و یا صفحات «بیانات»، «پیام‌ها» و جستجو، عبارت مورد نظر خود را بیابند. این نظرسنجی تا بیستم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...